Bli en produktekspert på systemet som hjelper 75.000 brukere i bygge- og anleggsbransjen med å jobbe mer effektivt
Over 3000 bedrifter dokumenterer daglig timer, bilder, HMS og mer i SmartDok. Vårt system har blitt navet for dokumentasjon til disse selskapene, og et system som tar pulsen på prosjektene deres.
Customer Success teamet har som mål å øke verdien av SmartDok for kundene, forhindre og forebygge frafall av kunder og bidra til utvikling av SmartDok.
Aldri hørt om Customer Success? Hva gjør en CS-arbeider?
Stillingen kommer etter salgsfasen, og skal sørge for at kundene forblir i SmartDok ved kontinuerlig å gi dem verdi. Customer Success er en forretningsmetode som sikrer at kundene oppnår suksess og resultater når de bruker produktet vårt.
Søk på stillingen med å trykke her!
Jobben består i å:
- Hjelpe nye kunder med å komme i gang med SmartDok
- Faghjelp for eksisterende kunder
- Optimalisere bruken av SmartDok for kunden
- Aktivt jobbe med kundetilfredshet, bevaring og lojalitet
- Være brobygger mellom salg, support og utviklingsavdelingene
- Delta på messer og andre kundeevents
- Produsere og presentere webinar for våre kunder
Ingen kan alt, men vi ønsker at du:
- Evner å sette deg raskt inn i nye datasystemer, er løsningsorientert, har stor gjennomføringsevne og liker høyt tempo
- Er en lagspiller som verdsetter samarbeid høyt, men samtidig jobber selvstendig
- Engasjert og initiativrik
- God til å se muligheter og søker det enkle
- Er løsningsorientert og har gode kommunikasjonsevner
- Er en dyktig relasjonsbygger
- Er proaktiv
- Er utadvendt og ikke redd for å stå foran kamera eller holde kurs for en større bedrift
- Har god forståelse for teknologi
- Er strukturert og disiplinert
- Er komfortabel med norsk og engelsk som arbeidsspråk
- Kjennskap til bygge- og anleggsbransjen er en fordel
Vi tilbyr:
- En spennende stilling i et firma i vekst
- God opplæring
- Et utviklende og kunnskapsrikt miljø
- Nye lokaler i sentrum av Alta
- Konkurransedyktige betingelser
- Mulighet til å skape noe sammen med andre
- Mye latter og god takhøyde
Søk på stillingen med å trykke her!
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Support & Customer Success Manager Gunn Elin Lyng, tlf 477 117 55.
Søknadsfrist: 07.08.2022