– Vi bruker ordremodulen i SmartDok til å fordele jobber ut til våre ansatte. Vi får en rask oversikt og god kontroll over alle jobbene våre som gjør at ingen blir glemt i en hektisk hverdag.
Synnøve Øhlund, Multi Kulde AS
Du får oversikt over alle jobber som er sendt ut, hvilke som er startet på, og hvilke som er klare til å faktureres.
Denne modulen setter litt større krav til at brukerne jevnlig oppdaterer hvilke jobber de starter på og hvilke de er ferdige med.
SmartDok er laget for og i samarbeid med bygge- og anleggsnæringen
Med Ressursplanleggeren får du oversikt
Les mer
Timeregistrering – en evig hodepine?
Les mer
Mindre administrasjon og bedre oppfølging av prosjekter med SmartDok
Les mer
Perfekt system for våre 10 ansatte!
Les mer
Bruk minimalt med tid på fakturering
Les mer
Fremtidens teknologi kan like gjerne komme fra Alta som Silicon Valley
Les mer
Kontakt oss for gratis demo
SmartDok brukes i dag av 3.800 små og store bygg- og anleggsbedrifter.