Innkjøp gjort
enkelt

Planlegging og gjennomføring av innkjøp blir en lek med digitale rekvisisjoner via easyReq

Smartere innkjøp

Med easyReq gjør du innkjøpsprosessen enkel og effektiv.

Fra mobilen kan dine ansatte enkelt opprette og sende rekvisisjoner på det de trenger og få godkjenning kjapt, mens prosjektledere har full kontroll på hva som kjøpes inn.

Unngå unødvendige, impulsive eller dårlig planlagte innkjøp, og se resultatene på bunnlinjen – garantert!

Bedre likviditet

Få full kontroll over ad hoc-innkjøp i prosjektene dine med easyReq.

Med løpende oversikt over alle innkjøp kan du fakturere kundene dine umiddelbart, selv før du mottar faktura fra underleverandører.

Dette gir deg bedre likviditet og forutsigbarhet.

Økt arbeidsglede

Spar tid og unngå frustrasjon ved å ha full kontroll over hvem som har gjort innkjøpene.

Med easyReq får du alltid oversikt over hva som er handlet, hvor, og når – helt uten å måtte kontakte underleverandører.

Mindre frustrasjon gir økt arbeidsglede, som til slutt gir positive resultater på bunnlinjen.

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av 3.800 små og store bygg- og anleggsbedrifter.