En helt ny versjon av vår populære Ressursplanlegger er snart klar for lansering
Etter å ha samlet inn over 130 verdifulle innspill fra brukerne, er vi snart klare for å avduke en oppdatering som vil forbedre måten bedrifter planlegger ressursene sine på. Lanseringen vil skje under Arctic Entrepreneur i slutten av januar 2025.
Den nye versjonen har fokus på fire nøkkelområder:
- Skiftplanlegger: En forbedret skiftplanlegger vil gjøre det enklere å administrere og visualisere arbeidstid for ansatte med varierende skift.
- Kompetanse: Bedrifter vil få bedre oversikt over de ansattes kompetanse, noe som vil effektivisere tildeling av oppgaver og prosjekter.
- Fleksibel periodevisning: Brukere kan enkelt justere perioden de ønsker å se på skjermen, for optimal oversikt over ressurser og prosjekter.
- Mann og maskin: En ny funksjon som kobler ansatte med maskiner, vil forenkle planleggingen og gi bedre oversikt over ressursutnyttelsen.
Tilgjengelig på alle plattformer
Den nye Ressursplanleggeren vil ikke bare være tilgjengelig på nett, men også i SmartDok-appen. Dette gir brukerne fleksibilitet til å planlegge og administrere ressurser uansett hvor de befinner seg.
Lansering på Arctic Entrepreneur
Vi planlegger å lansere den nye Ressursplanleggeren under messen Arctic Entrepreneur som arrangeres 21.–23. januar 2025. Dette blir en glimrende mulighet for bedrifter å få en demonstrasjon av den nye funksjonaliteten og lære hvordan de kan optimalisere ressursplanleggingen sin.
Vi kommer til å ha et eget møterom på AE hvor Ressursplanleggeren blir presentert, og der du kan stille de spørsmålene du lurer på.