Med vår integrasjon til PowerOffice Go vil du raskt og enkelt få oversikt over løpende kostnader og effektivt kunne fakturere dine prosjekter
Bruker du i dag PowerOffice Go som regnskapsprogram og SmartDok til datainnsamling og dokumentasjon? Da er det på høy tid å ta i bruk vår integrasjon.
SmartDok er i dag det foretrukne systemet i bygge- og anleggsbransjen for å ta pulsen på prosjektet, mens PowerOffice Go er det moderne regnskapssystemet som er enkelt å bruke. Med å kombinere disse to systemene kan du fortløpende følge kostnader og lønnskjøring, og ikke minst kan en fakturere prosjekter raskt og enkelt.
Vi vet at våre kjære regnskapsførere elsker gode integrasjoner og sømløs dataflyt mellom systemer. Dette er nettopp det vår integrasjon gjør.
– Med vår integrasjon vil du raskt og enkelt kunne overføre timer, maskintimer og vareforbruk fra SmartDok til PowerOffice. Dette gjør at du kan få en god oversikt over løpende kostnader på dine prosjekter. Daglig om du vil, sier salgssjef hos SmartDok, Anders Josefsson.
Her får du over lønnsgrunnlaget basert på timeføringen i SmartDok.
– Det vil også være mulig å overføre fakturagrunnlaget fra SmartDok til Poweroffice for rask og effektiv fakturering, sier han videre.
Integrasjonen henter også prosjekter og aktiviteter fra PowerOffice slik at du slipper å opprette disse i to systemer.
Lansert i 2020 – hva er nytt?
Den nye integrasjonen til PowerOffice ble lansert sent 2020, og har siden blitt oppdatert med en del etterspurte funksjoner.
Blant nyhetene er: automatisk grunndatasynk, valideringsside der en tester grunndata før en kjører selve synkroniseringen. og oppdatert dokumentasjon på supportportalen.
I tillegg kan en nå synke tillegg, enhetstillegg og diett, og rodeliste fra SmartDok til PowerOffice.
– Løsningen gir både lønnsgrunnlaget for brukerne og muligheten for en bedre kontroll over prosjektkostnadene. Jeg synes også det er viktig å trekke frem at PowerOffice har et solid API, som gjør jobben enklere for oss når vi skal integrere oss mot dem.
I PowerOffice-integrasjonen er det nå også mulig med massetransport og vareproduksjon i fakturaforslaget. I tillegg kan du også få avdeling pr. maskin med i prosjektkostnader.
Hva synkroniseres?
For å lage en optimal integrasjon har vi jobbet tett med regnskapsførere og administratorer ute hos våre kunder, og selvfølgelig PowerOffice. Dette skal nå komme kundene til gode.
Dette synkroniseres i integrasjonen:
Fra PowerOffice til SmartDok
- Prosjekter
- Underprosjekter
- Aktiviteter
Fra SmartDok til PowerOffice
- Timeregistreringer for ansatte
- Tillegg, enhetstillegg og diett
- Maskintimer
- Vareforbruk
- Rodeliste
- Fakturagrunnlag (valgfritt).
For mer informasjon angående integrasjonen tar du kontakt med oss via kontaktskjemaet under. Her finner du en link til våre andre integrasjoner.