Vi belyser prosessen rundt registrering av timer og gir deg noen praktiske tips om gode rutiner

Dårlige rutiner ved timeregistrering kan felle et prosjekts lønnsomhet. Hvordan er dine timeføringsrutiner?

Mange bygg- og anleggsbedrifter sliter med å ha full oversikt over antall brukte timer på hvert prosjekt. Dette går både utover effektiviteten og lønnsomheten, og i verste fall kan det ende med kroken på døra for hele bedriften.

Hva kan vi i SmartDok hjelpe deg med slik at du ikke havner i en vanskelig posisjon?

Vi i SmartDok hjelper dine ansatte å registrere timer mye enklere med vår brukervennlige app, og ikke minst forenkle arbeidet for administrasjonen med lønn og faktura, forteller Inger Lise Isaksen, som jobber i Customer Success teamet i SmartDok.

Modulen for timeregistreringen i SmartDok er grunnlaget for hele produktet, og er standard funksjonalitet i appen straks du har kjøpt en grunnlisens. Men hvordan brukes denne modulen egentlig? Har du tenkt på at måten du fører timene i din bedrift på kanskje ikke er den beste måten å gjøre det på?

Ingen oversikt over rapportene? Prøv SmartDok!

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av over 3000 små og store bygg- og anleggsbedrifter.

Be om demo

Annet innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Annet innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av over 3000 små og store bygg- og anleggsbedrifter.

Be om demo