Hold de ansatte oppdatert på informasjon og nyheter på en oversiktlig måte med ny funksjonalitet i SmartDok!
Vi har nå oppdatert firmaets infotavle med ny funksjonalitet og nytt design, slik at det blir enklere å holde de ansatte oppdatert på informasjon og nyheter på en oversiktlig måte. Alt innhold på infotavlen vil være tilgjengelig både via web og app.
Alt tidligere innhold fra infotavlen ligger tilgjengelig via punktet «Viktig informasjon». Klikk på saken for å vise informasjonen. Denne saken vil bli liggende øverst på infotavlen, og informasjon/nyheter man legger til i ettertid vil sortere seg kronologisk under denne.
Nye informasjons-/nyhetssaker opprettes via menypunktet Meldinger/Info -> Infotavle (kun tilgjengelig for administrator). Dersom du ønsker å redigere på «Viktig informasjon» punktet eller andre innlegg, så gjøres dette via «Rediger» knappen på samme side.
I tillegg til tekst og bilder kan saker nå inneholde bl.a. linker, videoer, tabeller m.m. Dersom du ønsker mer informasjon om hvordan man oppretter informasjons-/nyhetssaker, så kan du klikke på det gule spørsmålstegnet til høyre i topplinjen. Da får du opp en informativ hjelpetekst for den siden du befinner deg på.