En helt ny versjon av vår populære Ressursplanlegger er snart klar for lansering

Etter å ha samlet inn over 130 verdifulle innspill fra brukerne, er vi snart klare for å avduke en oppdatering som vil forbedre måten bedrifter planlegger ressursene sine på. Lanseringen vil skje under Arctic Entrepreneur i slutten av januar 2025.

Den nye versjonen har fokus på fire nøkkelområder:

  • Skiftplanlegger: En forbedret skiftplanlegger vil gjøre det enklere å administrere og visualisere arbeidstid for ansatte med varierende skift.
  • Kompetanse: Bedrifter vil få bedre oversikt over de ansattes kompetanse, noe som vil effektivisere tildeling av oppgaver og prosjekter.
  • Fleksibel periodevisning: Brukere kan enkelt justere perioden de ønsker å se på skjermen, for optimal oversikt over ressurser og prosjekter.
  • Mann og maskin: En ny funksjon som kobler ansatte med maskiner, vil forenkle planleggingen og gi bedre oversikt over ressursutnyttelsen.

Ikke bare en oppdatering

– Dette er ikke bare en oppdatering, det er en helt ny versjon av Ressursplanleggeren!

Brede Barosen,
Product Manager i SmartDok

Tilgjengelig på alle plattformer

Den nye Ressursplanleggeren vil ikke bare være tilgjengelig på nett, men også i SmartDok-appen. Dette gir brukerne fleksibilitet til å planlegge og administrere ressurser uansett hvor de befinner seg.

Lansering på Arctic Entrepreneur

Vi planlegger å lansere den nye Ressursplanleggeren under messen Arctic Entrepreneur som arrangeres 21.–23. januar 2025. Dette blir en glimrende mulighet for bedrifter å få en demonstrasjon av den nye funksjonaliteten og lære hvordan de kan optimalisere ressursplanleggingen sin.

Vi kommer til å ha et eget møterom på AE hvor Ressursplanleggeren blir presentert, og der du kan stille de spørsmålene du lurer på.

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere