Nå kan endelig også prosjektadmin og bas få innsyn i kompetanseoversikten i SmartDok

Hos oss i SmartDok vil du ha mulighet til å jobbe mot en stor og viktig bransje, og sammen kan vi bidra til å hindre ulykker og redde liv i bransjen.

Er du prosjektadministrator eller bas i SmartDok kan du nå få en oversikt over kompetansene til de ansatte på prosjektet.

Kompetanseoversikten i SmartDok har blitt veldig populær blant våre kunder, og nye funksjoner legges til etter ønske fra brukerne. Sist ut er tilgang for prosjektadministrator og bas.

Å ha tilgjengelig de ansattes kurs, sertifiseringer og egenskaper kan være alfa og omega dersom et prosjekt skal lykkes, og ikke minst om du i hele tatt skal få oppdraget. Flere og flere oppdragsgivere har nå strenge krav til hvilke egenskaper utfører skal ha.

Nå har også prosjektadministrator og bas har fått innsyn i kompetanseoversikten.

– Det er viktig å poengtere at denne funksjonen må slås på. Dette er tilgjengelig nå og må skrus på under firmainnstillinger, sier Product Manager i SmartDok, Mikal Johnsen.

Bedre søkemuligheter

Følgende andre oppdateringer er også utført den siste tiden:

  • Ny fane under kompetanseoversikten som viser all kompetanse i bedriften på en ny måte
    • Lettere å søke etter utløpsdatoer
    • Lettere å finne rette mennesker med rett kompetanse
    • Bedre rapportmuligheter

Ønsker du å ta i bruk Kompetanseoversikten?

Kompetanseoversikten får du i dag gratis med SmartDok. Modulen er aktivert fra start, og den er bare å ta i bruk.

Les mer om hvorfor det er viktig å ha god oversikt over kompetansene i bedriften. 

Besøk kompetanseoversiktsiden

Relatert innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Relatert innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av over 2500 små og store bygg- og anleggsbedrifter.

Be om demo