Vi har holdt kurs i Alta, Bergen, Bodø, Oslo og Trondheim for å løfte kompetansen blant våre kunder
Hvilken verdi har dette for kundene våre?
Kundene får én-til-én gjennomgang av SmartDok samt en unik mulighet til å ta fram sine problemstillinger med oss i fellesskap. De får i tillegg gitt oss tilbakemeldinger som vi tar med oss videre i utviklingen av SmartDok.
– De blir kjent med oss på en annen måte, og vi med dem. Vår kontakt med kundene er stort sett digital, så det er veldig berikende og kunne møte dem ute i det virkelige liv, sier CS- og Support Manager Marie Elisabeth Suhr Thomassen.
I lunsjen på flere av kursene ble de gode samtaler mellom oss og bedriftene, da vi spredte oss utover. Vi fikk bl.a bli godt kjent med representanter (noen flotte damer) fra Ramlo Sandtak AS og HJH Fjell og Anleggsentreprenør AS i Trondheim, og fikk høre om deres reise opp gjennom tidene – og hvordan de brukte SmartDok.
Inkluderende arbeidsliv var med oss på alle lokasjoner utenom Trondheim. Det ga stor verdi for alle deltakere da de holdt et innlegg om sykefravær og oppfølging, spesifisert for bransjen.
Product Manager Vegard Andersen har lang erfaring fra anleggsbransjen og bruk av SmartDok. Han har delt sin kunnskap på kursturnéen.
Tilbakemeldinger fra kunder
- Meget bra kurs, dyktige kursholdere.
- Informativt kurs, hvor det også var satt av tid til spørsmål og en-til-en-hjelp underveis. Gode kursholdere med høy kunnskap om produktet og vi fikk vist både web-utgave og mobil-utgave – stort pluss! I tillegg var det lagt inn pauser, som er nødvendig da det er mye informasjon på en gang. Lunsjen var skikkelig god :-)
- Godt og matnyttig kurs. Ser så absolutt verdien i verktøyet SmartDok, som allerede er godt etablert i firmaet vårt, så en slik gjennomgang bidrar i å videreutvikle og bygge videre på det vi allerede har. Får fort flere knagger det går å henge forskjellige ting på, og erfaringsutveksling er aldri feil :)
- Flinke personer alle 4!
- Synes kurset var veldig bra – mye interessant og behjelpelig med å besvare spørsmål vi hadde. Lærerikt kurs!
CS- og support Manager Marie Elisabeth Suhr Thomassen er fornøyd med gjennomføringen av kursene. Her er hun i Trondheim foran 20 gode kunder.
Våre egne erfaringer fra kursene?
– Vi synes dette har vært ufattelig morsomt! Det gir stor verdi for oss som rådgivere å møte kundene våre. Vi ser dem ofte over skjerm, men det kan ikke sammenlignes med fysisk tilstedeværelse, sier CS-rådgiver Magnus Beldo.
I tillegg kan en legge til at det har vært veldig matnyttige diskusjoner på alle kurs. Det oppleves lignende problemstillinger på tvers av bransjen – og det er alltid nyttig å høre på hva de ser for seg av løsninger på dem.
Vi ser frem til å komme ut å avholde flere kurs i fremtiden!
CS-rådgiver Magnus Beldo trives godt foran kundene, og gjør en svært god jobb med å formidle SmartDok-kunnskap til kundene.