Våren fører til mer aktivitet og dermed mer administrasjon.

Kom i gang med SmartDok i dag og gjør 2024 til ditt beste år noensinne!

Våren fører til mer aktivitet og dermed mer administrasjon. Med et brukervennlig digitalt system for både arbeiderne på prosjektet og administrasjonen vil du kunne ta full kontroll over dine prosjekter.

SmartDok hjelper for tiden over 85 000 brukere med å jobbe mer effektivt. Med vår brukervennlige løsning sørger vårt verktøy for at du tar pulsen på prosjektet. Ta full kontroll over timene som brukes på prosjektene, materialer og transport, HMS og maskinene i bedriften.

Alt i ett system!

Kontakt oss i dag, så hjelper vi deg i gang med løsningen vår.

Hvorfor begynne nå?

Vår erfaring viser at systemendring har størst suksess når implementeringen er timet etter bedriftens behov og kalender. Ønsker du å komme i gang med nytt system til høsten og oppleve verdi innen kort tid, bør dette være i drift i juni. Da får du kjøre en måned før ferien, og alle er klare med ny energi og tilstrekkelig erfaring når du kommer tilbake fra ferien.

Endringsvilje i organisasjonen er mulig å oppnå med god og hyppig kommunikasjon, effektiv og oversiktlig ledelse – og nevnte timing (informere de ansatte om valg av nytt system, når det skjer, f.eks. 1. juni). Hvis du setter opp en plan og et mål for organisasjonen om den kommende endringen og forklarer at det kommer alle til gode, kan alle bevege seg mot samme mål – en bedre og mer effektiv hverdag.

Skal bedriften nå disse målene sammen, må en beslutning tas så raskt som mulig (jo større bedrift, jo lengre tid tar det). Venter du til etter sommeren med å ta avgjørelsen, er det stor risiko for at du ikke rekker å starte et nytt system skikkelig før nyttår.

Hvorfor velge SmartDok?

Det er mange muligheter for å registrere timer i byggebransjen, men SmartDok er unik i sin form ved at verktøyet er laget for og av byggebransjen og ikke minst inneholder alt i én app.

Kundecaser

Kundecaser

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere