Vårt nye Trello-board gjør det enklere for deg å gjøre oss enda bedre
Visste du at vi har en egen side der du kan legge inn produktønsker og innspill til SmartDok? Systemet heter Trello, og vi har nylig gjort en større vårrengjøring der!
Screenshot av vårt nye Trello-board. Vi håper enda flere tar dette i bruk slik at vi kan gjøre en enda bedre jobb med produktønsker.
Det dukket etterhvert opp et behov for restrukturering av Trello-boardet vårt, og etter en gjennomgang fremstår denne som langt mer oversiktlig. Vi har organisert våre moduler bedre og har laget et system som lar oss på en bedre måte trekke frem innspill og ideer.
Dermed blir det forhåpentligvis lettere for dere å se den røde tråden og lese kommentarer fra oss og andre kunder.
Kom i gang
For å ta det første først: du må være registrert på Trello for å kunne legge inn produktønsker eller kommentarer. Dette er imidlertid helt gratis, og ved hjelp av noen enkle steg er du i gang:
Hvordan opprette Trello-konto?
- Trykk på den grønne ‘Registrer’ knappen oppe til høyre på siden
- Legg inn navn, e-postadresse og ønsket passord
- Bekreft e-postadressen din ved å klikke på linken du får tilsendt på e-post
- Klikk deg inn på SmartDok Trello-boardet igjen og oppdater siden
Du er nå registrert bruker. Nå kan du kommentere og stemme på andres innspill og forslag.
Hvorfor Trello?
Vi er glødende opptatt av å finne gode løsninger på problemstillinger som våre kunder kan oppleve i hverdagen. For å få dette til er vi helt avhengig av en god dialog med dere for å finne og prioritere de riktige problemstillingene.
Fordelen med Trello er du ikke bare kan sende inn dine egne forslag på produktforbedringer, men også delta i kommunikasjonen på tvers av andres innspill og forslag.
Din stemme er viktig
Vi håper du kan bruke vår Trello til å kommunisere dine behov til oss. Det er den viktigste grunnen til at vi har dette tilbudet tilgjengelig.
Sett av litt tid til å lese det som andre skriver. Engasjer deg i dialogen! Trykk “liker” der du er enig og der du mener det er viktig at vi fokuserer. Del gode råd og erfaringer der du ser det trengs. Når mange kunder trykker “liker” på et forslag er det en viktig indikasjon for oss. Det gir oss fokus slik at vi kan dykke dypere inn i forslaget og ta en avgjørelse hvorvidt dette skal settes av ressurser til.
Vi ser mønstre i kundebehovene når så mange som mulig gir lyd fra seg om hvor skoen trykker akkurat hos dem.
Hjelp oss å bli bedre!