Product Manager Brede Barosen i SmartDok er stolt over gi kundene våre en mer effektiv og målrettet bruk av SmartDok.
SmartDok gir deg mer kontroll: Skreddersy brukertilganger for økt sikkerhet og effektivitet
Vi har nylig lansert en ny funksjon som gir kundene større fleksibilitet i hvordan de administrerer brukertilganger. Med denne oppdateringen kan bedrifter nå skreddersy standardroller for å bedre reflektere deres unike behov og prosesser.
– Dette gir våre kunder en veldig god kontroll på rollene i SmartDok. Funksjonaliteten finner du allerede i dag i SmartDok, og vi håper kundene våre setter pris på oppdateringen, og ikke minst kommer med tilbakemeldinger på hva de synes , sier Product Manager Brede Barosen.
Økt sikkerhet og effektivitet
Med den nye funksjonen kan bedrifter unngå problemer med for bred eller for begrenset tilgang for enkelte brukere. Ved å finjustere tilgangsnivåene for hver rolle, sikrer man at hver ansatt har akkurat den tilgangen de trenger for å utføre sine oppgaver. Dette øker både sikkerheten og effektiviteten i arbeidsflyten.
Løsning på reelle utfordringer
Den nye funksjonaliteten adresserer også konkrete utfordringer som mange bedrifter opplever. For eksempel kan man nå hindre at prosjektledere manuelt oppretter prosjekter som kolliderer med data fra integrasjoner, noe som sparer tid og reduserer risikoen for feil.
Fleksibilitet for nøkkelroller
I første omgang er det mulig å tilpasse følgende roller:
- Bas
- Prosjektadministrator
- Administrator
Denne endringen kommer som et direkte svar på tilbakemeldinger fra brukere og er et viktig skritt mot å tilby mer skreddersydde løsninger.