En helt ny Ressursplanlegger som gir deg forbedret kontroll over planlegging og bruk av dine ressurser.

Vi har tygd på, og tatt til oss innspill fra dere som kjenner hverdagen på anlegget. Resultatet? En ny Ressursplanlegger som gjør planleggingen deres enklere!

Hva er nytt?

Vi har fokusert på fire områder som vi vet er viktige for dere:

Skiftplanlegger: Den nye skiftplanleggeren gjør det lett å administrere og se arbeidstiden til de ansatte.
Mann og maskin: Nå kan dere koble ansatte med maskiner. Det gjør planleggingen enklere, og gir dere bedre oversikt over hvordan ressursene utnyttes.
Kompetanse: Hvem kan hva? Nå får dere oversikt over kompetansen til folka deres. Da blir det enklere å putte rett mann på rett plass.
Fleksibel periodevisning: Lei av å fikle med små skjermer? Nå kan dere enkelt justere perioden dere vil se, enten det er for dagen, uka eller måneden.

Vi vil legge til mer ønsket funksjonalitet etter hvert.

Brede Barosen med mobil i hånden

Mer brukervennlig

– Dette er ikke bare en oppdatering, det er en helt ny versjon av Ressursplanleggeren, forteller en gira Brede Barosen, Product Manager i SmartDok.

Brede Barosen med mobil i hånden

På mobilen, nettbrettet og PC’n – overalt!

Og vet du hva? Den nye Ressursplanleggeren finner du ikke bare på nett, den er i SmartDok-appen også! Da kan du se ressursene dine uansett hvor du er. I brakka, i gravemaskinen, eller på kontoret

Ta kontakt med oss for å prøve den nye Ressursplanleggeren!

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere