Smartere innkjøp
Med easyReq gjør du innkjøpsprosessen enkel og effektiv.
Fra mobilen kan dine ansatte enkelt opprette og sende rekvisisjoner på det de trenger og få godkjenning kjapt, mens prosjektledere har full kontroll på hva som kjøpes inn.
Unngå unødvendige, impulsive eller dårlig planlagte innkjøp, og se resultatene på bunnlinjen – garantert!
Bedre likviditet
Få full kontroll over ad hoc-innkjøp i prosjektene dine med easyReq.
Med løpende oversikt over alle innkjøp kan du fakturere kundene dine umiddelbart, selv før du mottar faktura fra underleverandører.
Dette gir deg bedre likviditet og forutsigbarhet.
Økt arbeidsglede
Spar tid og unngå frustrasjon ved å ha full kontroll over hvem som har gjort innkjøpene.
Med easyReq får du alltid oversikt over hva som er handlet, hvor, og når – helt uten å måtte kontakte underleverandører.
Mindre frustrasjon gir økt arbeidsglede, som til slutt gir positive resultater på bunnlinjen.