Prosjektinfo er et porteføljestyringssystem og en prosjektrapporteringsløsning utviklet spesielt for, og i samarbeid med, entreprenørbransjen i Norden.
Tellit Business Central integrerer seg med relevante kjernesystemer og bygger opp et datavarehus for rapportering og registrering av prognoser.
Tellit Business Central samler data fra dine forretningssystemer som:
✅ ERP
✅ Lønn
✅ Timefangstsystemer
✅ Kalkyle
✅ HR, med mer
I Prosjektinfo gjøres det også en rekke beregninger for automatisk bokføring i ditt økonomisystem.
Dette inkluderer blant annet:
- Entreprenørfakturering og beregning av innestående med korrekt bokføring.
- Interimsberegning og automatisk bokføring.
Integrasjonene håndteres gjennom 𝘛𝘦𝘭𝘭𝘪𝘵 𝘐𝘯𝘵𝘦𝘨𝘳𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘏𝘶𝘣, som skaper vårt eget datavarehus for videre rapportering i Prosjektinfo.
Alle data summeres og aggregeres ihht kundens rapporteringsstruktur slik at KPI-er, grafiske fremstillinger og rapporter har kort responstid.
Eksempler på funksjonalitet i Tellit Business Central:
Dashboardet viser grafer og KPI-er på selskapsnivå. Vår digitale assistent, Telma, gir råd basert på innholdet i vårt datavarehus, og du kan enkelt bygge opp din egen prosjektportefølje.
Prosjektrapporten gir innsikt i prosjektøkonomien og navigering til alle nødvendige funksjoner for prosjektledere. Den inkluderer løpende interimsberegning, fakturering med innestående, og full oversikt over inn- og utgående fakturaer med zoom til fakturavedleggene.
Produksjonskoderapporten lar prosjektledere legge inn forventede sluttprognoser på produksjonskode-nivå, noe som gir full kontroll.
SmartDok-integrasjonen gir prosjektleder full oversikt over timer, vareforbruk og transport registrert i SmartDok og gir mulighet for enkel viderefakturering av disse kostnadene