Oppdatert fakturagrunnlag

En betydelig forbedring av oversiktssiden for fakturaer, noe som gjør det enklere å administrere og få en rask oversikt over deres fakturaprosesser.

Denne funksjonen kommer etter sommerferien 2025

Laptop med det nye fakturagrunnlaget
Vegard Andersen

Enklere, tydeligere
og mer profesjonelt

– Oppgraderingen av fakturagrunnlaget er designet for å gi dere bedre kontroll, mer oversiktlige fakturaer og en generelt mer profesjonell presentasjon utad.

Vegard Andersen,
Product Manager i SmartDok

Vegard Andersen
Oversiktsbilde nytt fakturagrunnlag

Nye fakturaforbedringer gir deg mer kontroll og oversikt

En av de mest betydningsfulle forbedringene er en helt ny PDF-funksjonalitet som gir en mer profesjonell og ryddig fremstilling av fakturagrunnlaget deres. Lange kommentarer får nå en bedre plassering i PDF-en, slik at de vises på en oversiktlig måte selv om de strekker seg over flere linjer. Dette sikrer at all viktig informasjon, uansett lengde, er lett leselig.

En annen stor fordel med denne oppgraderingen er muligheten til å hente ut en proforma eller et utkast av fakturaen. 

– Det er også åpnet for at dere selv kan påvirke flere innstillinger på PDF-en før den genereres, deriblant språkvalg som norsk, engelsk og svensk. Dette gir dere en mulighet til å gjennomgå og kvalitetssikre fakturagrunnlaget før den endelige fakturaen sendes ut, noe som bidrar til færre feil og en mer effektiv faktureringsprosess, sier Vegard Andersen, Product Manager i SmartDok.

Utkast fakturagrunnlag
Denne oppgraderingen inkluderer en betydelig forbedring av oversiktssiden for fakturaer

En lang rekke forbedringer

  • Ny oversiktsside med visning av fakturainnhold
  • Forhåndsvisning av faktura-PDF
  • Flere innstillinger for PDF inkl. språk
  • Forbedret plassering av logo i PDF
  • Gruppering i PDF
Denne oppgraderingen inkluderer en betydelig forbedring av oversiktssiden for fakturaer

Nyttige forbedringer tilgjengelige for alle

Systemet sikrer at all relevant informasjon er lett tilgjengelig og korrekt, noe som er avgjørende i en bransje hvor nøyaktighet og dokumentasjon er nøkkelen.

– Vi er sikre på at denne oppgraderingen vil være til stor nytte for alle våre brukere i bygge- og anleggsbransjen. Det beste av alt er at dette er en funksjon som er inkludert i grunnmodulen i SmartDok, og alle våre kunder vil ha tilgang til den. Hvis dere har spørsmål om den nye funksjonaliteten eller ønsker mer informasjon, er dere velkommen til å kontakte SmartDok. Vi er her for å hjelpe dere med å få mest mulig ut av systemet, sier Vegard til slutt.