Moderne system som gir deg full kontroll
Med vårt system får du enkelt full oversikt for hele firmaet når du driver med vintervedlikehold!
- Planleggingsmodul for å sette opp brøyteroder og oppgaver
- En egen app for brøytesjåførene som viser rodene og logger alt arbeid
- Integrasjon mot regnskapssystem
Planlegging og fakturering
- AutoReg har en modul for å planlegge brøyteroder og oppgaver.
- Du får full oversikt over medgått tid, kjørt distanse, antall brøytinger og strøinger per kunde.
- Integrasjonen med PowerOffice gjør det enkelt å sende nøyaktige fakturaer til kundene.
Egen app for brøytesjåførene
- Egen bruker for sjåfører: Hver sjåfør får en egen bruker for å se og kjøre planlagte ruter.
- Live-logging: Arbeidet logges automatisk når sjåføren er aktiv i appen under kjøring.
- Oversikt og hindringer: Appen gir god oversikt over ruten og viser kjente hindringer.
- Sanntids oppdatering: Brøytestatus oppdateres i sanntid for enkel kommunikasjon med driftsoperatør.
Utkallingsmodul (ny!)
Automatiser varsling av ansatte ved oppdrag. Utkalling ringer, leser melding, og mottar bekreftelse. samtidig til alle eller noen av dine ansatte. Spar tid, få oversikt over hvem som er klar, øk effektivitet og forenkle kommunikasjon.
Publikumskart (ny!)
Kommuner har behov for å kommunisere oppdatert og relevant informasjon til sine innbyggere. Med AutoRegs publikumskart får innbyggerne relevant informasjon, noe som reduserer henvendelser til sentralbord og driftsavdeling.