Skip to content
SmartDok logo
  • Moduler
    • Timeregistrering
    • HMS/KS-system
    • SmartMEF
    • Ressursplanlegger
    • Maskin- og serviceoversikt
    • Vareforbruk og Massetransport
    • Elektronisk mannskapsliste
    • Dokumentsenter
    • Kompetanseoversikt
    • Rodeliste
    • Verktøyoversikt
    • Kjørebok
  • Funksjoner
  • Integrasjoner
  • Nyheter
    • SmartDok nyheter
    • SmartMEF info
    • Kundeerfaringer
    • Nyhetsbrev
    • jobbsmartest.no
    • Månedens sikkerhetstema
    • SmartDok Påddkast
  • Firmaet
    • Om oss
    • Kundereferanser
    • Ledige stillinger
    • Partner
    • Samfunnsansvar
    • Ansattegoder
    • SmartDok Privacy Policy
    • Åpenhetsloven
    • Avtalevilkår og betalingsbetingelser
    • SmartDok Sverige
  • Support
    • Supportportal
    • Driftsmeldinger
    • Hjelpevideoer
    • Webinar
    • Tips og triks
    • Faghjelp
    • Produktutvikling og ønsker
  • Kontakt oss
  • Logg inn
Timeregistrering for byggLasse Sørnes2022-08-03T10:56:48+02:00

TIMEREGISTRERING FOR BYGG

SmartDok mobil med anleggshjelm, hammer og sag

Forenkler arbeidet med lønn betraktelig!

Er du en offensiv liten snekkerbedrift som bygger et naust i Neverfjord eller et stort entreprenørselskap som bygger en ny ungdomsskole i Bergen? SmartDok er løsningen.

Med håndverkere spredt over bygda, byen eller landet så kan det være en svært utfordrende jobb å vite hvem som jobber på hvilket prosjekt til hvilken tid. Er timelistene levert eller er den ansatte i hele tatt på jobb?

Med SmartDok sin timeregistrering app på mobiltelefonen vil den ansatte føre timer i sanntid og sørge for at administrasjonen har full oversikt over kostnadene på prosjektet og lønnsutbetalingen.

Kontakt oss

KOMPLETT OVERSIKT SKAPER VEKST OG FORTJENESTE FOR DITT BYGGEPROSJEKT!

Som snekker er det viktig at du ikke kaster vekk dyrebar tid på å føre timelister, eller tid i bilen for å levere dem, samt bruke energi på å holde kontroll på hvor du har dem til en hver tid. Med SmartDok sin applikasjon på mobiltelefonen har du alltid timelistene med deg, og du fører timer uansett hvor du er og når på døgnet det passer deg.

Som snekkerbedrift eller entreprenør har dere ofte flere prosjekter eller oppdrag. Med SmartDok vil det alltid være lett for arbeiderne og føre opp timer på korrekt prosjekt: Dette hjelper ditt selskap med å holde full kontroll over utgiftene i prosjektene, og ikke minst sørge for en økt fortjeneste.

Har du hatt overtid så legges det enkelt inn i samme registrering.

TIMELISTER PÅ MOBILEN HAR ALDRI VÆRT SÅ ENKELT!

SmartDok sin app på mobiltelefon er kjent for å være meget enkel å bruke. Den har alle funksjonene som er nødvendig for å gjøre din hverdag så enkel som mulig. At SmartDok er tilpasset byggeindustrien gjør at dette ikke er en generell timeregistreringsapp der viktige mangler vil dukke opp.

Timer, varer, sjekklister og ordrer kobles alle opp mot prosjekter, og alle er tilgjengelig i samme app på din iPhone eller Android. Har du et nettbrett så kan dette selvsagt også benyttes, eller en datamaskin.

I tillegg har du også en egen funksjon for å holde oversikten på verktøyene i bedriften. Denne også lett tilgjengelig i samme app.

SmartDok er laget for og i samarbeid med bygg- og anleggsbransjen

Timeregistrering – en evig hodepine?

For mange oppleves timeføring som en uoversiktlig og kjedelig prosess, noe som igjen vanskeliggjør arbeidet for lønnsavdelingen. Løsningen ligger som regel rett rundt hjørnet.

Les mer

Perfekt system for våre 10 ansatte!

Å finne et IT-verktøy for bygg- og anleggsbransjen som kan tilpasses bedriftens størrelse var viktig da Waage Anlegg AS valgte digitalt system til timeregistrering, transportlister og vareregister.

Les mer

Vurderer du å investere i et timeregistreringssystem?

Det er viktig å kartlegge hvilke behov du har før du investerer i et nytt system for timeregistrering. SmartDok gir deg her fem gode råd i prosessen.

Les mer

Skoppum med kontroll på timer og materiell

Som kunde av Skoppum Grunnarbeid kan du stole på at timer og vareforbruk er helt korrekt. Takket være gode rutiner og bruk av SmartDok sørger selskapet for at din faktura ikke kommer med noen overraskelser.

Les mer

Mindre administrasjon og bedre oppfølging av prosjekter med SmartDok

Kanonaden Entreprenad AB opplever at bruk av SmartDok fører til mindre administrasjon, samt bedre og tettere oppfølging av prosjektene.

Les mer

Med SmartDok og LEAN på laget

Entreprenørcompaniet Nord AS (Econor) har brukt LEAN og SmartDok som hjelpeverktøy under byggingen av 302 Studentboliger i Smørbukklia.

Les mer

SmartDok er laget for og i samarbeid med bygg- og anleggsbransjen

Timeregistrering – en evig hodepine?

For mange oppleves timeføring som en uoversiktlig og kjedelig prosess, noe som igjen vanskeliggjør arbeidet for lønnsavdelingen. Løsningen ligger som regel rett rundt hjørnet.

Les mer

Perfekt system for våre 10 ansatte!

Å finne et IT-verktøy for bygg- og anleggsbransjen som kan tilpasses bedriftens størrelse var viktig da Waage Anlegg AS valgte digitalt system til timeregistrering, transportlister og vareregister.

Les mer

Vurderer du å investere i et timeregistreringssystem?

Det er viktig å kartlegge hvilke behov du har før du investerer i et nytt system for timeregistrering. SmartDok gir deg her fem gode råd i prosessen.

Les mer

Skoppum med kontroll på timer og materiell

Som kunde av Skoppum Grunnarbeid kan du stole på at timer og vareforbruk er helt korrekt. Takket være gode rutiner og bruk av SmartDok sørger selskapet for at din faktura ikke kommer med noen overraskelser.

Les mer

Mindre administrasjon og bedre oppfølging av prosjekter med SmartDok

Kanonaden Entreprenad AB opplever at bruk av SmartDok fører til mindre administrasjon, samt bedre og tettere oppfølging av prosjektene.

Les mer

Med SmartDok og LEAN på laget

Entreprenørcompaniet Nord AS (Econor) har brukt LEAN og SmartDok som hjelpeverktøy under byggingen av 302 Studentboliger i Smørbukklia.

Les mer

Engasjement  •  Enkelhet  •  Pålitelighet

  • Timeregistrering
  • HMS/KS-system
  • SmartMEF
  • Maskin- og serviceoversikt
  • Vareforbruk og massetransport
  • Elektronisk mannskapsliste
  • Dokumentsenter
  • Ressursplanlegger
  • Kompetanseoversikt
  • Rodeliste
  • Verktøyoversikt
  • Kjørebok
  • Integrasjoner
  • Om oss
  • Samfunnsansvar
  • Kundeerfaringer
  • Ledige stillinger
  • Partnere
  • SmartDok Privacy Policy
  • SmartDok-nytt
  • SmartMEF info
  • Jobbsmartest blogg
  • Nyhetsbrev
  • Månedens sikkerhetstema
  • Kundecaser
  • How-to artikler
  • Supportportal
  • Driftsmeldinger
  • Hjelpevideoer
  • Webinar
  • Faghjelp
  • Tips og triks

Klikk her for å kontakte oss

Markveien 2, 9510 Alta
Strandveien 15, 1366 Lysaker
Kanalveien 11, 5068 Bergen

Telefon:
904 03 333

Smartdok
AS
Postboks 1057, 9503 Alta
Org.nr: 988 578 932 MVA

Klikk her for å kontakte oss

Markveien 2, 9510 Alta
Strandveien 15, 1366 Lysaker
Kanalveien 11, 5068 Bergen

Telefon: 904 03 333

Smartdok AS
Postboks 1057, 9503 Alta
Org.nr: 988 578 932 MVA

© Copyright 2005–2023 | © SmartDok © Visma | All Rights Reserved | ™SmartDok – Et selskap i ™Visma

Page load link
Gå til toppen