Forenkler arbeidet med lønn betraktelig!

Er du en offensiv liten snekkerbedrift som bygger et naust i Neverfjord eller et stort entreprenørselskap som bygger en ny ungdomsskole i Bergen? SmartDok er løsningen.

SmartDok Timeregistrering

Med håndverkere spredt over bygda, byen eller landet så kan det være en svært utfordrende jobb å vite hvem som jobber på hvilket prosjekt til hvilken tid. Er timelistene levert eller er den ansatte i hele tatt på jobb?

Med SmartDok sin timeregistreringsapp på mobiltelefonen vil den ansatte føre timer i sanntid og sørge for at administrasjonen har full oversikt over kostnadene på prosjektet og lønnsutbetalingen.

Komplett oversikt skaper vekst og fortjeneste for ditt byggeprosjekt!

Som snekker er det viktig at du ikke kaster vekk dyrebar tid på å føre timelister, eller tid i bilen for å levere dem, samt bruke energi på å holde kontroll på hvor du har dem til en hver tid. Med SmartDok sin applikasjon på mobiltelefonen har du alltid timelistene med deg, og du fører timer uansett hvor du er og når på døgnet det passer deg.

Som snekkerbedrift eller entreprenør har dere ofte flere prosjekter eller oppdrag. Med SmartDok vil det alltid være lett for arbeiderne og føre opp timer på korrekt prosjekt: Dette hjelper ditt selskap med å holde full kontroll over utgiftene i prosjektene, og ikke minst sørge for en økt fortjeneste.

Har du hatt overtid så legges det enkelt inn i samme registrering.

Timelister på mobilen har aldri vært så enkelt!

SmartDok sin app på mobiltelefon er kjent for å være meget enkel å bruke. Den har alle funksjonene som er nødvendig for å gjøre din hverdag så enkel som mulig. At SmartDok er tilpasset byggeindustrien gjør at dette ikke er en generell timeregistreringsapp der viktige mangler vil dukke opp.

Timer, varer, sjekklister og ordrer kobles alle opp mot prosjekter, og alle er tilgjengelig i samme app på din iPhone eller Android. Har du et nettbrett så kan dette selvsagt også benyttes, eller en datamaskin.

I tillegg har du også en egen funksjon for å holde oversikten på verktøyene i bedriften. Denne også lett tilgjengelig i samme app.

Flernivågodkjenning i SmartDok!

Som byggentreprenør vet du at nøyaktig timeregistrering er avgjørende for lønnsomheten. Med flernivågodkjenning i SmartDok kan formenn eller prosjektledere enkelt kontrollere timene før de sendes videre til administrasjonen. Dette gir dere flere kontrollpunkt og muligheten til å luke vekk feilføringer før de påvirker lønn og fakturering.

SmartDok gjør det enkelt å holde oversikt over timene på byggeplassen, og jo flere som godkjenner, desto bedre oversikt får dere som kunde!

Signatur oppdragsgiver

Få raskere betalt for utført arbeid med «Signatur oppdragsgiver» i SmartDok-appen! Denne smarte funksjonen forenkler godkjenning av timer når dere jobber som underentreprenør eller innleid på andres byggeprosjekter.

Sett timeregler og tillegg

Byggentreprenører og lønnsansvarlige, slutt å rive dere i håret over feil i timelistene! Med SmartDok kan dere nå enkelt sette opp regler for når tillegg og overtid skal registreres automatisk. Dere bestemmer selv hvilke prosjekter, grupper, dager og tidsrom reglene skal gjelde for.

SmartDok gjør det også mulig å lage timeregler for vanlige lønnsarter, ikke bare tillegg. Dere kan til og med sette opp automatisk overføring av overtidstimer til timebanken, slik at de kan brukes senere.

Enklere for dere, enklere for de ansatte – SmartDok gjør timeregistrering til en lek!

SmartDok gjør lønnsarbeid og fakturering til en lek for byggentreprenører!

Lei av tungvinte prosesser og dobbeltarbeid? SmartDok integreres sømløst med de mest brukte regnskapssystemene, som Visma.Net, Xledger, Tripletex og Poweroffice. Dette betyr at timeregistrering, lønnsberegning og fakturering går som en drøm, uten manuell overføring av data.

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av 3.750 små og store bygg- og anleggsbedrifter.