WEBINAR 4. MAI – NETTMØTE MED SMARTDOK – KORONASITUASJONEN
Meld deg på her:
[wpforms id=»8071″ title=»false» description=»false»]
Vi i SmartDok kjører i gang et spesial-webinar der gründer av SmartDok Bjørn Tore Hagberg er i samtalen med R&D Manager Rune Haddal og Brede Barosen fra Customer Support. Her vil du få presentert tips og triks, resultater fra en fersk undersøkelse om bruk av SmartDok under Korona-situasjonen, samt muligheten til å stille gutta spørsmål.
Tid:
Kl. 13:00 – 13:30
Agenda/webinarbeskrivelse:
I dette webinaret vil vi se på følgende:
- Presentasjon av funn i kundeundersøkelse rundt koronasituasjonen
- Trender i SmartDok de siste ukene
- Brukscaser og Funksjoner i SmartDok relatert til Koronasituasjon
Målgruppe:
Administratorer, prosjektledere og andre med lederstillinger i bedriften.
Varighet:
Ca. 25 min.
Det blir mulig å sende inn spørsmål underveis, så svarer vi på disse på slutten av møtet. Du må være logget inn på YouTube for å kunne sende inn spørsmål.
Link til webinaret: Nettmøte med SmartDok
Hvordan deltar jeg?
Når du har meldt deg på vil du innen kort tid motta en e-post med nødvendig informasjon om hvordan du deltar. Våre webinarer er kostnadsfrie, og du trenger ikke installere noen form for programvare for å delta. Vi gjør også oppmerksomme på at våre webinar lagres og ligger tilgjengelig på vår youtube-kanal så lenge de er relevante. Velkommen!
Hvordan sender jeg inn spørsmål?
Du trenger ingen YouTube-konto for å delta på webinaret, men dersom du ønsker å chatte/sende inn spørsmål må du logge deg på med din egen YouTube-konto, eller opprette deg en.
Hvordan opprette en YouTube-konto:
1. Gå til https://www.youtube.com
2. Klikk på «Logg inn» oppe til høyre
3. Klikk «Opprett konto»
Du finner våre events på Youtube: SmartDok Youtube