Nå kan du endelig få SmartDok som master i integrasjonen med PowerOffice

SmartDok har lyttet til kundene og implementerer nå etterlengtede endringer i integrasjonen mot PowerOfficeGO. Den største nyheten er muligheten til å velge SmartDok som hovedkilde for grunndata, noe som gir betydelig mer kontroll og fleksibilitet for brukerne.

Les mer om integrasjonen her.

Her kan du lese en supportartikkel om integrasjonen og hvordan komme i gang.

Vegard Andersen

SmartDok som «master» i integrasjonen

– Prosjektlederene slipper nå å ha tilsyn med regnskapssystemet. De kan opprette prosjektene sine i SmartDok i stedet for å må opprette de i PowerOffice for så å synke til SmartDok.

Vegard Andersen, Product Manager i SmartDok

Vegard Andersen

Prosjektledere får mer makt

En av de viktigste endringene er at prosjektledere nå kan opprette prosjekter direkte i SmartDok, selv om de ikke har tilgang til regnskapssystemet. Dette har vært et sterkt ønske fra mange kunder, og vil gjøre prosjektoppstarten smidigere og mer effektiv.

Enklere opprettelse av nye prosjekter

En annen ny funksjon er muligheten til å kopiere en kvalitetsplan fra et tidligere opprettet prosjekt når du oppretter nye prosjekter i SmartDok. Dette vil spare tid og sikre at kvalitetsarbeidet blir ivaretatt fra starten av.

Basert på tilbakemeldinger fra kunder

Disse endringene er et resultat av SmartDoks kontinuerlige arbeid med å forbedre produktene våre basert på tilbakemeldinger fra kundene. Ved å gi brukerne mer kontroll og fleksibilitet, vil den nye integrasjonen gjøre det enda enklere å håndtere prosjekter og økonomi på en effektiv måte.

PowerOffice
PowerOffice

Vi implementerer nå endringer i integrasjonen mot PowerOfficeGO, som gir deg muligheten til å velge SmartDok som hovedkilde (master) for grunndata som overføres mellom systemene.

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere