SmartDok har rundet 4000 kunder: Vi takker anleggs-Norge for tilliten!

Kake og jubel etter at kunde nummer 4.000 tikket inn denne uken. Her ser vi Altakontoret feirer med «vanvittig» god kake.

Det er god stemning og kakefeiring på Altakontoret denne uken. Vi i SmartDok har nemlig nådd en skikkelig milepæl: 4.000 bedrifter har nå SmartDok som sin digitale arbeidshest!

For oss i SmartDok er dette et utrolig viktig bevis på at det vi driver med, faktisk løser reelle problemer for formannen, basen og anleggslederen der ute i felten. Takk for tilliten!

Jobber steinhardt hver dag

Vår gründer og daglige leder, Bjørn Tore Hagberg, er naturligvis stolt og retter all ære mot kundene og våre dyktige ansatte. Han peker på den voldsomme reisen vi har vært på:

Mye har skjedd siden vi nådde de første 100 kundene tilbake i 2010, både med folk og produkt. Denne uka nådde vi en ny milepæl, 4.000 kunder og 81.000 brukere. Det er vi selvsagt veldig stolt over å ha fått til.

Men Bjørn Tore er klar på at jobben ikke er over – tvert imot:

– Vi jobber steinhardt hver eneste dag for å bli ennå bedre for våre fantastiske kunder. Vi takker alle våre kunder så mye for tilliten!

Vår tilnærming er enkel: Vi skal levere et system som er enkelt, funksjonelt og laget for de som faktisk jobber ute i felt. Dette er drivkraften bak alt vi gjør. Og det er derfor 4.000 bedrifter daglig bruker SmartDok for å få orden på timelister, HMS og dokumentasjon i en hektisk anleggshverdag.

Bjørn Tore, Per Tore Hansen og Frode Spein

I 2010 spiste Per Tore Hansen, Frode Spein og Bjørn Tore Hagberg kake da de feiret SmartDok sin kunde nummer 100. De tre ansatte skulle etterhvert bli til 80 stykker i 2025

Slik har vi gått fra 100 til 4.000

Da Bjørn Tore, Per Tore Hansen og Frode Spein feiret kunde nummer 100, var papirbunker standarden. Å overbevise bransjen om å bytte ut blyant og perm med en app var ingen enkel jobb.

Men vi holdt hodet kaldt, fortsatte å utvikle systemet, og fokuserte på å gjøre det så enkelt at hvem som helst kan bruke det, forteller Bjørn Tore.

Veksten vår har vært et resultat av at vi leverer på det vi lover:

  • Vi gir deg kontroll: Vi har samlet alt på én plass – fra timeregistrering og kjørebok, til HMS/KS og verktøyoversikt.
  • Vi sørger for at du får betalt: Med SmartDok får du fakturert hver time, hver maskintime og hver leveranse. Det er penger rett inn på bunnlinjen.
  • Vi kutter ut tullet: Vi fjerner papirkaoset og de utallige telefonene mellom brakka og kontoret.

Enten du er en liten aktør som Berlevåg Maskin, eller en stor entreprenør som HAB, har SmartDok blitt verktøyet som sikrer god dokumentasjon og effektiv drift.

Vi stopper ikke her

4.000 kunder er en stor bragd, men vi vet at kravene til dokumentasjon, sikkerhet og effektivitet bare vil øke i årene som kommer. Vi fortsetter å jobbe steinhardt her i Alta (og ellers i landet) for at SmartDok skal forbli bransjens digitale vater – det verktøyet alle vet de kan stole på.

Tusen takk til alle våre 4.000 kunder! Vi gleder oss til å fortsette reisen sammen med dere.

Ønsker du også å bli kunde? Sjekk ut smartdok.no og få en demo!

Tromsøkontoret

Også Tromsøkontoret tok seg tid til snasen kake i dag i anledningen.

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere