Få full kontroll
på brøytinga

AutoReg er en løsning som gjør vintervedlikeholdet enklere, slik at du kan holde veiene trygge

Alle sjåførene får en egen bruker og kan her enkelt se og kjøre de planlagte rodene. Fordelene med at du er live i appen mens du kjører er at arbeidet logges automatisk, du får god oversikt over roden du kjører og du vil også kunne se kjente hindringer.

AutoReg på 50 sekunder

Registrer rodene

Planleggingsmodulen kjører på PC eller Mac, og har en moderne kartløsning der du kan tegne i kartet, måle, søke etter adresser, eller veinummer med mere.

Brøyterode
i app

I appen har du full oversikt over oppgavene som skal kjøres i roden. Oppgavene sorteres automatisk etter avstand. Starttid og stopptid registreres, samt GPS-posisjon.

Fakturer med ett klikk

All informasjon er allerede registrert og samlet gjennom loggføringen fra brøytesjåførene. Her generer du fakturagrunnlag enkelt gjennom ett klikk.

Integrert med SmartDok

Rodene vil dukke opp i fakturagrunnlaget som alle andre fakturerbare registreringer i SmartDok, kun knyttet til kunde.

Moderne system som gir deg full kontroll

Med vårt system får du enkelt full oversikt for hele firmaet når du driver med vintervedlikehold!

  • Planleggingsmodul for å sette opp brøyteroder og oppgaver
  • En egen app for brøytesjåførene som viser rodene og logger alt arbeid
  • Integrasjon mot regnskapssystem

Planlegging og fakturering

  • AutoReg har en modul for å planlegge brøyteroder og oppgaver.
  • Du får full oversikt over medgått tid, kjørt distanse, antall brøytinger og strøinger per kunde.
  • Integrasjonen med PowerOffice gjør det enkelt å sende nøyaktige fakturaer til kundene.

Egen app for brøytesjåførene

  • Egen bruker for sjåfører: Hver sjåfør får en egen bruker for å se og kjøre planlagte ruter.
  • Live-logging: Arbeidet logges automatisk når sjåføren er aktiv i appen under kjøring.
  • Oversikt og hindringer: Appen gir god oversikt over ruten og viser kjente hindringer.
  • Sanntids oppdatering: Brøytestatus oppdateres i sanntid for enkel kommunikasjon med driftsoperatør.

Utkallingsmodul (ny!)

Automatiser varsling av ansatte ved oppdrag. Utkalling ringer, leser melding, og mottar bekreftelse. samtidig til alle eller noen av dine ansatte. Spar tid, få oversikt over hvem som er klar, øk effektivitet og forenkle kommunikasjon.

Utkallingsmodul
AutoReg

Publikumskart (ny!)

Kommuner har behov for å kommunisere oppdatert og relevant informasjon til sine innbyggere. Med AutoRegs publikumskart får innbyggerne relevant informasjon, noe som reduserer henvendelser til sentralbord og driftsavdeling.

Les mer om publikumskart her

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av 3.800 små og store bygg- og anleggsbedrifter.

Se demovideo av AutoReg