Norges beste app for anleggsbransjen

Appen til SmartDok er brukervennlig og lar dine ansatte dokumentere hva som skjer på prosjektet i et system. Brukes i dag av 75.000 brukere daglig.

Det er smart å være fremme i skoene når høsten starter. Med vår app er du aldri på hælene.

Kom i gang før høsten er her med vårt brukervennlige system for bygge- og anleggsbransjen, og få full kontroll på dokumentasjonen.

Dårlig dokumentasjon kan føre til store reklamasjonskostnader, og et ulønnsomt prosjekt. I verste tilfellet kan det føre til ulykker på arbeidsplassen. Når høsten kommer og det er full aktivitet på prosjektet ønsker vi å hjelpe deg med å jobbe mer effektivt, sikrere og mer lønnsomt.

La oss hjelpe deg i gang med Norges mest brukte dokumentasjonssystem for bygge- og anleggsnæringen, SmartDok. Velg fritt mellom moduler som vil gi ditt selskap verdi fra første trykk i appen. Be om demo her!

Hva kan vi hjelpe deg med?

Du trenger ikke bekymre deg for at det er vanskelig å komme i gang. Vårt system er kjent for å være brukervennlig og lett å ta i bruk. Vi har gode opplæringsrutiner, og dyktige medarbeidere som kan bransjen. Vi hjelper deg i gang om du skulle trenge det. Ta kontakt med oss i dag, og kom i gang før høsten!

Korrekt timeføring

Dårlige rutiner ved timeregistrering kan velte et prosjekts lønnsomhet. SmartDok hjelper dine ansatte å registrere timer mye enklere med vår brukervennlige app, og ikke minst forenkle arbeidet for administrasjonen med lønn og faktura. Les mer om vår timeregistreringsmodul.

Et fullverdig HMS-system

Den smarteste måten å holde oversikt, registrere avvik, overholde og følge kravene innenfor HMS. Det er ingenting ledere frykter mer enn at ansatte skal bli utsatt for ulykker på arbeidsplassen. Et HMS-system som er lett tilgjengelig og enkelt å bruke kan minske sannsynligheten for dette betraktelig.
Vårt HMS-system passer også perfekt til deg som skal sertifisere deg innen ISO eller Miljøfyrtårn. Trykk her for å komme i gang!

Full kontroll over maskinparken og massetransport

Få oversikt over dine anleggsmidler, drivstofforbruk og service med vårt system. I tillegg kan du bruke mobilen til å registrere transportlister, vareforbruk og massetransport! Trykk her for å komme i gang!

Vårt system består i dag av 12 moduler. Du bestemmer selv hvilke du ønsker å ta i bruk.
De andre modulene systemet inneholder er: Elektronisk mannskapsliste, Dokumentsenter, Ressursplanlegger, Kompetanseoversikt, Rodeliste, Verktøyoversikt, Orde og Kjørebok.

Alt i ett system!

Er du medlem av MEF?

Som medlem av MEF vil du kunne ta i bruk MEF sitt nye KS-system som fra høsten 2022 vil bli levert av SmartDok. Trykk her for mer informasjon om SmartMEF.

Bruker SmartDok og lykkes stort

Bli kjent med noen kunder av SmartDok som lykkes ved bruk av vårt system. Her finner du kanskje noe inspirasjon til hvordan du også kan gjøre hverdagen enklere med et digitalt system.

    Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere