Med den nye firmadetaljsiden får du bedre oversikt og mer kontroll over opsjoner og funksjoner

Firmadetaljer

Nå kan du skreddersy SmartDok-opplevelsen slik at relevante funksjoner blir mer synlige

I oktober 2020 lanserte vi en ny side som er tilgjengelig for alle administratorer i SmartDok. Denne siden skal forenkle arbeidet for administratorer og ikke minst kunne skreddersy opplevelsen mer.

Med denne siden tilgjengelig får kunden mulighet til å styre de fleste innstillinger på kontoen sin, uten å måtte kontakte SmartDok.

Hva inneholder siden?

På firmadetaljer-siden kan en redigere profilen til bedriften og legge til og fjerne generelle opsjoner, som feks, underprosjekt, telefonliste i appen og kunderegister med mer.

Innstillingene på modulnivå inneholder mange opsjoner for å tilpasse modulene til din bedrift. Dette kan være innstillinger på frist på å registrere timer og fravær, RUH, SJA, og mange andre muligheter som vil kunne gjøre SmartDok til det optimale systemet for din bedrift.

Detaljsiden finner du under firmainnstillinger nederst i menyen på venstre side.

I «Vi spør Sondre» video-serien fikk vi et meget kjapt innblikk i siden.

 

Relatert innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Relatert innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av over 3000 små og store bygg- og anleggsbedrifter.

Be om demo