Med den nye firmadetaljsiden får du bedre oversikt og mer kontroll over opsjoner og funksjoner
Nå kan du skreddersy SmartDok-opplevelsen slik at relevante funksjoner blir mer synlige
I oktober 2020 lanserte vi en ny side som er tilgjengelig for alle administratorer i SmartDok. Denne siden skal forenkle arbeidet for administratorer og ikke minst kunne skreddersy opplevelsen mer.
Med denne siden tilgjengelig får kunden mulighet til å styre de fleste innstillinger på kontoen sin, uten å måtte kontakte SmartDok.
Hva inneholder siden?
På firmadetaljer-siden kan en redigere profilen til bedriften og legge til og fjerne generelle opsjoner, som feks, underprosjekt, telefonliste i appen og kunderegister med mer.
Innstillingene på modulnivå inneholder mange opsjoner for å tilpasse modulene til din bedrift. Dette kan være innstillinger på frist på å registrere timer og fravær, RUH, SJA, og mange andre muligheter som vil kunne gjøre SmartDok til det optimale systemet for din bedrift.
Detaljsiden finner du under firmainnstillinger nederst i menyen på venstre side.