Agnete Steine og Stian-Andre Jensen

Stian-Andre Jensen er nyeste tilskudd på salgsavdelingen og Agnete Steine skal bidra til at supportavdelingen blir endra bedre.

Nye medarbeidere som har kommet godt i gang på SmartDok

Stian-Andre Jensen startet i jobben som Account Manager allerede 15. april, mens Agnete Steine begynte i sitt vikariat som Support Consultant den 3. juni og skal jobbe hos oss fram til 1. august 2025.

Tradisjonen tro ønsker vi naturlig nok å bli litt bedre kjent med våre nye fjes, så vi stilte dem noen spørsmål i den anledning:

Agnete Steine

– Jeg er 27 år, og er født og oppvokst i Alta. Flyttet i 2017 til England for en bachelorgrad i publishing. Etter tre år der var jeg overraskende nok ikke lei regnvær, og turen gikk dermed videre til paraply-livet i Bergen. Der tok jeg en master i digital kultur.

Jeg har også jobbet en god del år som museumsvert på Alta Museum. På fritiden liker jeg å være aktiv. Spesielt i form av toppturer. Ellers trives jeg med nesa i en god bok, godt plantet på sofaen.

Hva er førsteinntrykket med å jobbe i SmartDok?

– Som ny har jeg blitt godt tatt imot av gjengen i SmartDok. Her er det et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø, imøtekommende kolleger, og ikke minst – et spennende system!

– Det mest fascinerende med å jobbe som supportkonsulent må være den varierte arbeidshverdagen. Hver dag får man inn ulike saker og problemstillinger, som krever ulike tilnærminger.

Har du noen framtidsdrømmer/-planer?

– Det finnes ikke manko på framtidsplaner og drømmer. Jeg har blant annet en god del destinasjoner som jeg ønsker å få strøket av «bucketlisten». I tillegg har jeg vært altfor dårlig på å utforske eget fylke/landsdel, så jeg har noen reiseplaner til noen regionale perler i de kommende årene.

Agnete Steine

Fra toppturer til sofakroken

– På fritiden liker jeg å være aktiv. Spesielt i form av toppturer. Ellers trives jeg med nesa i en god bok, godt plantet på sofaen.

Agnete Steine, Support Consultant

Agnete Steine

Stian-Andre Jensen

– Jeg er utdannet elektriker, men etter hvert fant jeg veien inn i salg, hvor jeg har jobbet siden 2010. Gjennom årene har jeg jobbet med forskjellige typer salg, noe som har gitt meg solid erfaring med å bygge kunderelasjoner og forstå ulike markeder. Denne kombinasjonen av teknisk bakgrunn og salgserfaring har vært nyttig i min nåværende rolle.

– Mitt førsteinntrykk av SmartDok har vært utrolig positivt. Jeg har opplevd et støttende og inkluderende miljø, der engasjement og kultur virkelig skinner gjennom. Arbeidsplassen er preget av samarbeid og en sterk drivkraft mot innovasjon, noe som gjør den dynamisk og spennende.

Hva er det mest fascinerende med å jobbe på salgsavdelingen?

– Det er utrolig spennende å jobbe med kunder fra ulike bransjer og finne løsninger som passer deres behov. Jeg kan dra nytte av min tekniske bakgrunn for å forstå kundene og tilby dem skreddersydde løsninger for å møte deres behov. Det å kunne bidra direkte til bedriftens vekst og suksess er veldig motiverende.

– Jeg ser frem til å fortsette å utvikle meg både faglig og personlig her i SmartDok. Jeg har alltid vært opptatt av å lære nye ting og utfordre meg selv, og jeg håper på sikt å kunne ta på meg mer ansvar.

Stian-Andre Jensen

Stian-Andre har variert bakgrunn

– Kombinasjonen av teknisk bakgrunn og salgserfaring har vært nyttig i min nåværende rolle.

Stian-Andre Jensen,
Account Manager

Stian-Andre Jensen

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere