Kundene våre har stor sans for informasjonskanalen i SmartDok

HMS i SmartDok

Det å få informasjonen ut til alle gjennom samme plattform kunne være en stor utfordring. Med SmartDoks oppslagstavle fungerer informasjonsflyten knirkefritt.

Oppslagstavla er en del av grunnpakken til SmartDok. Her kan ledere og mellomledere på en enkel måte dele informasjon med alle ledd i bedriften. Enkelt å bruke, du betaler ikke noe ekstra for verktøyet og heller ikke noe for bruken. 

– Det å få informasjonen ut gjennom pushvarslinger har vært en stor utfordring tidligere. Nå har vi det enkelt i SmartDok, forteller IT-ansvarlig Morten Braathen i DVS Entreprenør.

Morten Braathen i DVS Entreprenør bruker SmartDok
Morten Braathen i DVS Entreprenør bruker SmartDok

Kommunikasjonen fungerer bedre

Morten trives stort med oppslagstavla i SmartDok – nå er det er mye enklere å nå ut til alle i bedriften!

Morten Braathen i DVS Entreprenør bruker SmartDok

Kommunikasjonen fungerer bedre

Morten trives stort med oppslagstavla i SmartDok – nå er det er mye enklere å nå ut til alle i bedriften!

Effektiv hverdag

Resultatet er at hverdagen blir mye mer effektiv.

Illustrasjon av SmartDoks oppslagstavle på mobil

– Kommunikasjonen i prosjektene og informasjonsflyten begge veier har blitt bedre, og dokumentasjonen som vi får mellom alle leddene.

Med bruk av oppslagstavla sikrer DVS Entreprenør seg at informasjonen når ut til alle i bedriften på samme måte.

– Når daglig leder skal ut med informasjon til 5 prosjektledere, og de igjen videre til 7 byggeledere ute i produksjonen, så er det jo en potensiell fare for at feil kan skje på veien. Det handler om kvalitetssikring av kommunikasjonen, og det føler jeg vi har med dette verktøyet, forteller Morten.

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere