En intelligent assistent som er tilgjengelig direkte i SmartDok-brukergrensesnittet
SmartDok har nylig lansert en “chatbot”, som vi har døpt SmartChat, for å forbedre kundestøtten og tilby hjelp døgnet rundt.
Alltid tilgjengelig kundestøtte
SmartChat er tilgjengelig 24/7, slik at du kan få svar på spørsmål og løst problemer når som helst. Dette er spesielt nyttig for de som jobber kveldsskift, helg, eller som foretrekker å finne løsninger selv.
Enkel tilgang
SmartChat er lett tilgjengelig direkte i SmartDok-grensesnittet. Du finner SmartChat-knappen øverst i høyre hjørne når du er logget inn. Et enkelt klikk åpner chatvinduet, og du kan umiddelbart starte en samtale med SmartChat.
Et supplement til supportavdelingen
SmartChat er ment som et supplement til SmartDok sin eksisterende supportavdeling, ikke en erstatning. SmartChat tar seg av de enklere, produktspesifikke spørsmålene, og frigjør dermed tid for supportmedarbeiderne til å fokusere på mer komplekse henvendelser.
Merk at den ikke kan svare på kontospesifikke spørsmål, men kun tekniske spørsmål om SmartDok.
Fordeler med SmartChat
- Rask og enkel hjelp: Få svar på spørsmål og løst problemer raskt og enkelt.
- Tilgjengelig 24/7: Få hjelp når du trenger det, uansett tid på døgnet.
- Forbedret kundestøtte: SmartChat bidrar til å forbedre den generelle kundestøtteopplevelsen.
- Effektiv problemløsning: Få hjelp til å løse problemer raskere.
- Tidsbesparende: Spar tid ved å få svar på enkle spørsmål direkte i SmartDok.