Ingrid Eriksen og Magnus Beldo presenterer den nye ChatBot-en

En intelligent assistent som er tilgjengelig direkte i SmartDok-brukergrensesnittet

SmartDok har nylig lansert en “chatbot”, som vi har døpt SmartChat, for å forbedre kundestøtten og tilby hjelp døgnet rundt.

Alltid tilgjengelig kundestøtte

SmartChat er tilgjengelig 24/7, slik at du kan få svar på spørsmål og løst problemer når som helst. Dette er spesielt nyttig for de som jobber kveldsskift, helg, eller som foretrekker å finne løsninger selv.

SmartChat

Enkel tilgang

SmartChat er lett tilgjengelig direkte i SmartDok-grensesnittet. Du finner SmartChat-knappen øverst i høyre hjørne når du er logget inn. Et enkelt klikk åpner chatvinduet, og du kan umiddelbart starte en samtale med SmartChat.

Magnus Beldo

SmartChat blir smartere med tiden

Jo mer SmartChat brukes,
desto smartere blir den!

Magnus Beldo,
Customer Success

Magnus Beldo

Et supplement til supportavdelingen

SmartChat er ment som et supplement til SmartDok sin eksisterende supportavdeling, ikke en erstatning. SmartChat tar seg av de enklere, produktspesifikke spørsmålene, og frigjør dermed tid for supportmedarbeiderne til å fokusere på mer komplekse henvendelser.  

Merk at den ikke kan svare på kontospesifikke spørsmål, men kun tekniske spørsmål om SmartDok.

Fordeler med SmartChat

  • Rask og enkel hjelp: Få svar på spørsmål og løst problemer raskt og enkelt.
  • Tilgjengelig 24/7: Få hjelp når du trenger det, uansett tid på døgnet.
  • Forbedret kundestøtte: SmartChat bidrar til å forbedre den generelle kundestøtteopplevelsen.
  • Effektiv problemløsning: Få hjelp til å løse problemer raskere.
  • Tidsbesparende: Spar tid ved å få svar på enkle spørsmål direkte i SmartDok.

Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere