Invo og SmartDok inngår et strategisk samarbeid for å gi kunder en fullintegrert løsning, som effektiviserer hverdagen i bygg- og anleggsbransjen.

Kombinasjonen av data innsendt fra felt i SmartDok og prosjekthåndteringen i Invo prosjektportal vil kunne gi kundene svært god oversikt på prosjektene.
SmartDok gjør hverdagen enklere for dere i administrasjonen

Brukere av SmartDok og Invo kan nå juble over en enda smarte hverdag, og mer flyt av data.

Mer sømløs arbeidshverdag

Både Invo og SmartDok er kjente navn i bygg- og anleggsbransjen, og begge tilbyr tekniske løsninger som forenkler arbeidshverdagen og sparer bedriftene for tid. Et samarbeid vil for kundene bety en enda mer sømløs arbeidshverdag.

– Noe av hensikten med gode partnerskap, er at man kan imøtekomme bransjen med standardiserte, enkle og gode løsninger som snakker sammen, sier Afshan Malik, CSMO i Invo.

Vi skal gjøre hverdagen enkel og effektiv. Det er det vi i Invo jobber mot, å effektivisere arbeidsdagen. Samarbeidsavtalen med SmartDok er en viktig del av dette målet.

Partneransvarlig, Muqaddes Aftab i SmartDok er enig i at partnerskap med Invo er viktig.

Vi har jobbet tett med kundene i bygge- og anleggsbransjen siden oppstarten i 2007, og har opparbeidet oss stor kompetanse på hva som skal til for å gjøre hverdagen enklere for bransjen.

– Vårt samarbeid med Invo er et viktig steg i prosessen med å tilby kundene våre enda flere muligheter. Kombinasjonen av data innsendt fra felt i SmartDok og prosjekthåndteringen i Invo prosjektportal vil kunne gi kundene svært god oversikt på prosjektene, legger Muqaddes til.

Her kan du lese mer om integrasjonen mellom SmartDok og Invo.

Automatisering i alle ledd

Alle prosjekter som opprettes i Invo Prosjekt blir automatisk opprettet i SmartDok. Videre blir egenproduserte innsendte PDF-skjemaer som sjekklister, logger og vurderinger sendt til riktig prosjekt og mappe i Invo Prosjekt. Ved å integrere Invo Prosjekt med SmartDok sin mobile plattform for byggeplassen oppnår man en mer effektiv og forenklet hverdag for alle i organisasjonen.

Muqaddes Aftab i SmartDok

Muqaddes Aftab ser frem til å kunne skape verdi for kundene i samarbeid med Invo.

Via SmartDok app registrerer ansatte sjekklister, raskt og effektivt når de ute på prosjektene. Disse skjemaene kan være knyttet til for eksempel HMS/KS-arbeidet eller til maskiner i selskapet. Med en integrasjon mot Invo vil befaringer, sjekklister, logger og vurderinger automatisk bli lastet opp fra SmartDok til prosjektoversikten, smart og enkelt!, forklarer Partneransvarlig, Muqaddes i SmartDok.

Dette skaper en arbeidsflyt ute i byggeplassene, og fjerner irriterende tidstyver.

Invo jobber med å fjerne tidstyver, og å redusere tiden som brukes på rutineoppgaver. Med denne integrasjonen vil viktige prosesser bli ytterligere automatisert, og det skaper en flyt mellom byggeplass og prosjektledelse, forklarer Malik

Reduserer mengden manuelt arbeid for Kjeldaas AS

Invo og SmartDok sparer Kjeldaas AS tid ute på oppdrag

Blant kundene som bruker den nye integrasjonen finner vi Kjeldaas AS, de bruker SmartDok og Invo for å redusere mengden manuelt arbeid:

– Integrasjonen mellom SmartDok og Invo bidrar til effektiv jobbing med viktig dokumentasjon underveis i prosjektene. Integrasjonen sikrer kvalitet, tilgjengelighet og god FDV i slutten av prosjektet. Integrasjonen gjør at vi slipper manuell jobbing med å flytte dokumentene fra en plattform til en annen. Vi er veldig fornøyde med at dette fungerer slik at vi kan bruke tiden vår på andre arbeidsoppgaver, sier Eli Tandberg i Kjeldaas.

Les mer om hvordan Invo og SmartDok hjelper Kjeldaas med å jobbe smartere.

Les om Invo og samhandling i bransjen.

Kontakt oss på SmartDok for å komme i gang!

Annet innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Annet innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av 3000 små og store bygg- og anleggsbedrifter.

Be om demo