Nå kan du endelig få SmartDok som master i integrasjonen med PowerOffice
SmartDok har lyttet til kundene og implementerer nå etterlengtede endringer i integrasjonen mot PowerOfficeGO. Den største nyheten er muligheten til å velge SmartDok som hovedkilde for grunndata, noe som gir betydelig mer kontroll og fleksibilitet for brukerne.
Les mer om integrasjonen her.
Her kan du lese en supportartikkel om integrasjonen og hvordan komme i gang.
Prosjektledere får mer makt
En av de viktigste endringene er at prosjektledere nå kan opprette prosjekter direkte i SmartDok, selv om de ikke har tilgang til regnskapssystemet. Dette har vært et sterkt ønske fra mange kunder, og vil gjøre prosjektoppstarten smidigere og mer effektiv.
Enklere opprettelse av nye prosjekter
En annen ny funksjon er muligheten til å kopiere en kvalitetsplan fra et tidligere opprettet prosjekt når du oppretter nye prosjekter i SmartDok. Dette vil spare tid og sikre at kvalitetsarbeidet blir ivaretatt fra starten av.
Basert på tilbakemeldinger fra kunder
Disse endringene er et resultat av SmartDoks kontinuerlige arbeid med å forbedre produktene våre basert på tilbakemeldinger fra kundene. Ved å gi brukerne mer kontroll og fleksibilitet, vil den nye integrasjonen gjøre det enda enklere å håndtere prosjekter og økonomi på en effektiv måte.
Vi implementerer nå endringer i integrasjonen mot PowerOfficeGO, som gir deg muligheten til å velge SmartDok som hovedkilde (master) for grunndata som overføres mellom systemene.