Møt vår nye supportkonsulent, Charlotte!
Det siste året har vi fått både personvernrådgiver og HMS-ansvarlig. Det var dermed et tidsspørsmål før vi fikk en egen jordmor. Charlotte Agnete Mannsverk er siste skudd på stammen over nyansatte i SmartDok. Nå trer hun inn i rekkene til de som kan SmartDok aller best, vår supporttjeneste.
Med over 20 år bak seg som sykepleier, der de ti siste har vært som jordmor, var nok overgangen hennes til app og teknologiverden overraskende for mange. Men kanskje ikke for Charlotte selv.
Som jordmor har det nemlig ikke vært mangel på avansert teknologi å forholde seg til.
– I tillegg til journalsystemer, prosedyrer og timeregistreringssystemer på data, så måtte vi også forholde oss til avansert medisinteknisk utstyr, som for eksempel robotarmen som gjorde det mulig for en lege i Hammerfest og utføre fjernstyrt ultralyd på gravide i Alta.
Hun legger også til at sjekklister med papir og penn i helsesektoren har gått gradvis over til digitale løsninger. Litt på samme måte som SmartDok erstatter penn og papir i bygge- og anleggsbransjen.
Charlotte har vokst opp med i en teknologifrelst familie og fikk nærmest «EDB» inn med morsmelka.
– Jeg har jo vokst opp med Commodore 64, Amiga 500 og Amiga 1000, og så klart modem med skrapelyd og tidlig internett. Pappa hadde også eget datafirma på 90-tallet, så vi hadde ALLTID det nyeste innen data hjemme.
– Jeg var en mester på Great Giana Sisters, forteller hun med et smil.
Charlotte startet hos oss i februar og har allerede kommet godt i gang med å gjøre seg kjent med kundene våre, og ikke minst vårt produkt. Hun skal jo som resten av av av de ansatte i vår supporttjeneste, bli en produktekspert på SmartDok.
Derfor ble det SmartDok
Med over 60 ansatte i sving er det klart at ledelsen i SmartDok har sett det som ytterst nødvendig å skaffe seg en jordmor in house, for å kunne gi best mulig service til den stadig økende trenden med graviditet blant de ansatte.
Fra spøk til alvor; vi har fått på plass et fyrverkeri av en dame som definitivt vil gjøre hverdagen enda enklere for våre kunder.
Hvorfor ble det SmartDok?
– SmartDok er en innovativ og spennende bedrift i stor vekst og supporttjenesten er virkelig i topp klasse. Jeg har lenge lagt merke til at de er synlige og frempå, og de gjør seg bemerket på en svært profesjonell og positiv måte.
– Så når lysten og trangen min til å gjøre noe HELT nytt kom – ja da falt det helt naturlig som et førstevalg å søke jobb her i SmartDok.
Hva synes du om SmartDok så langt, kollegaer, kunder og produktet?
– SmartDok har så langt vært en fantastisk reise inn i teknologiens verden. Jeg har blitt bedre kjent med selve appen SmartDok, og blitt bedre kjent med de ansatte som sørger for å holde hele maskineriet i gang. Flotte folk og en veldig profesjonell onboardingsplan sikret meg som nyansatt en god og trygg innføring i bedriften og mine arbeidsoppgaver.
– Kundene er supre, opplever bare positivitet og gode ord i etterkant av at de har vært i kontakt med supporttjenesten. Produktet er jo supersmart! Tenk så lettvint den gjør arbeidshverdagen til kundene våre.
Hva ønsker du å tilføre SmartDok og våre kunder?
– Først og fremst ønsker jeg å bidra til at SmartDok fortsatt leverer supporttjenester av høyeste kvalitet til kundene! Jeg liker å ta i et tak der det trengs. Jeg ønsker i tillegg å gi mitt bidrag til en positiv og glad arbeidshverdag for mine nye kollegaer.
Charlotte har tidligere jobbet som “kioskdame”, “kafedame” og kokketør før hun ble sykepleier og jordmor.
– Jeg elsker håndball, musikk, reiser, og ikke minst kulinariske opplevelser, legger hun til.
Vi er glade for å ha med oss Charlotte på laget vårt og det tror vi kundene også vil gjøre.