For å lykkes med planleggingen og gjennomføringen av prosjektet har selskapet tatt i bruk ressursplanleggeren i SmartDok.

Vi bruker ressursplanleggeren for å planlegge aktivt. Den hjelper oss med å se om vi trenger flere innleide, når kan vi ta på oss flere oppdrag, har vi riktig oppdragsmengde, har vi riktig bemanning til den jobben vi skal gjøre,

– Deretter bruker vi ressursplanlegger til å fintune og optimalisere for hvert enkelt prosjekt.

– Det har blitt et av verktøyene vi bruker for å få plass planleggingen og oppfølgingen som prosjektene krever.

Dokumentsenter i bedriften

I 2021 lanserte vi et dokumentsenter i SmartDok der brukere kan dele dokumentasjon på prosjektene og på maskinene i bedriften.

Niclas ønsker å trekke frem denne funksjonaliteten som en viktig del av å ha kvalitet på dataen.

– Vi bruker det i form av å kommunisere ut tegninger til produksjonen. Dette gjør vi nå via dokumentsenteret.

Alle ansatte har dermed oppdaterte tegninger i SmartDok, og kan dermed utføre jobben basert på siste informasjon.

Når alt kommer til alt, så gagner alt dette kundene til Aktiv Veidrift. Det er de som virkelig kan juble.

Har du lyst til å komme i gang med SmartDok? Be om demo og pris her!

Les mer om hvordan Aktiv Veidrift jobber med bærekraft

Annet innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Annet innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av over 3000 små og store bygg- og anleggsbedrifter.

Be om demo