Er du klar for 2024? Vi hjelper deg å komme i gang med digital dokumentasjon slik at du opplever verdi fra første stund. Er det en ting vi er opptatte av er det å sørge for at du som bruker vårt system synes det er enkelt å bruke.

Vi hjelper deg i gang med bransjens mest brukte dokumentasjonssystem!

Er du lei av å sjonglere mellom et dusin ulike systemer som føles like tungvinte som en våt sekk med sement? Har du opplevd programmer som ser ut til å ha glemt at folk faktisk jobber ute i feltet? Vel, da er det på tide å teste ut SmartDok.

Tenk deg et verktøy så tilpasset bygge- og anleggsbransjen at det føles som det ble laget av en anleggsarbeider (med litt hjelp fra noen nerder). Vi snakker brukervennlighet som faktisk er brukervennlig, og funksjoner som gjør at du kan bruke mindre tid på frustrasjon og mer tid på – ja, det du faktisk skal gjøre. Enten det er å manøvrere en gravemaskin eller ta en velfortjent pause for å sjekke fotballresultatene.

Her er noen argumenter for å komme i gang med SmartDok:

  • Sentralisert dokumentkontroll: Alt av prosjektdokumentasjon er organisert, lett tilgjengelig og oppdatert i sanntid.
  • Enkel HMS/KS håndtering: Intuitivt system som sikrer effektiv overholdelse av sikkerhetsprotokoller og kvalitetsstandarder.
  • Presis timeregistrering: Avansert løsning for registrering av arbeids- og maskintimer, for nøyaktig oversikt og kostnadskontroll.
  • Effektive systemintegrasjoner: Sømløs integrasjon av ulike systemer for en mer strømlinjeformet arbeidsflyt.
  • Full oversikt over ressurser: Enkel administrasjon av maskinpark og massetransport for økt effektivitet.
  • Brukervennlig plattform: Tilgjengelig og intuitiv app og system som alle kan bruke, uansett teknisk kompetanse.
Bjørn Løkse bruker SmartDok

God dokumentasjon er livsviktig

– Vi lever i en «kravstor dokumentasjonstid», og uten systemer som SmartDok kan det være vanskelig å oppfylle alle kravene,
sier Bjørn Løkse.

Bjørn Løkse bruker SmartDok
Bjørn Løkse bruker SmartDok

God dokumentasjon er livsviktig

– Vi lever i en «kravstor dokumentasjonstid», og uten systemer som SmartDok kan det være vanskelig å oppfylle alle kravene, sier Bjørn Løkse.

Kom i gang raskt og opplev verdi

Våre kunder elsker å få ting gjort, og fokusere på det praktiske arbeidet. Derfor har vi gjort det slik at når de begynner å bruke vårt system, kommer de raskt i gang og ser nytten av det, uten at det roter til den vanlige arbeidsdagen deres.

Hva sier kundene våre?

Våre kunder i SmartDok er vår stolthet og fremste prioritet. Deres erfaringer og tilbakemeldinger er uvurderlige for oss, og de forteller sin egen historie om suksess og tilfredshet med våre løsninger. Nedenfor finner du noen utvalgte kundesitater som belyser hvordan SmartDok har bidratt til å forbedre deres drift.

Karianne Eriksen

Har brukt SmartDok til sertifisering

Viggo Eriksen AS

Med hjelp av SmartMEF fikk vi tilpasset de nødvendige dokumentene slik at bedriften fikk fullført ISO-sertifiseringen – med positivt resultat.

Henning Lysgaard, HSE/QA Manager i B&G.

Et brukervennlig system

Bertelsen & Garpestad AS

– Vi opplever SmartDok som et effektivt system som er brukervennlig fra den enkelte bruker til vi som skal analysere og dra ut trender på systemet, Henning Lysgaard.

Bjørn Kallekleiv

SmartDok løser tidsklemma

Grunnarbeid Vest AS

– Vi sparer masse tid, og dette kommer tilbake i form av penger. Det er betydelige summer vi sparer, Bjørn Kallekleiv.

Alt i ett system

DVS Entreprenør AS

– Vi bruker det både på innregistrering, HMS/KS, timeregistrering og daglige kommentarer fra arbeidere ute. Det blir på en måte en digital dagbok, Roy Vidar Pedersen.

Kontakt oss for å komme i gang så kjapt som mulig

Trenger du mer informasjon om vårt produkt? Ta gjerne kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet nedenfor. Vi er her for å svare på dine spørsmål og hjelpe deg med SmartDok. Vi ser frem til å høre fra deg!


Se hvordan SmartDok kan gjøre din arbeidshverdag smartere