Det sies at en god forberedelse er halve jobben, og dette har aldri vært mer relevant for bygg- og anleggsbransjen.
Med høstsesongens høye aktivitetsnivå rett rundt hjørnet, er det viktigere enn noensinne å sikre at din bedrift er rigget for suksess. Dårlig dokumentasjon kan ikke bare føre til store reklamasjonskostnader 📉, men i verste fall kan det også resultere i arbeidsplassulykker. Men frykt ikke – vi er her for å hjelpe deg med å navigere trygt gjennom denne travle perioden.
Med SmartDok 📲, Norges mest brukte dokumentasjonssystem for bygge- og anleggsnæringen, kan du optimalisere bedriften din og oppnå høyere effektivitet, økt sikkerhet og bedre lønnsomhet. Kom i gang før høsten er her, og opplev forskjellen SmartDok kan gjøre for deg og din virksomhet! 🏗️
Kom i gang med SmartDok
Å komme i gang med SmartDok er enkelt. Vårt system er kjent for å være brukervennlig, og med våre gode opplæringsrutiner og kunnskapsrike medarbeidere som kjenner bransjen, er du godt dekket. Velg fritt mellom moduler som vil gi ditt selskap verdi fra første trykk i appen. Ta kontakt med oss i dag, og la oss hjelpe deg i gang før høsten!
Datainnsamling på sitt beste med SmartDok
SmartDok er et fremragende verktøy for datainnsamling, som gir deg muligheten til å følge prosjektets pulsslag i sanntid. Enten du foretrekker den enkle, innebygde prosjektoversikten i SmartDok, eller ønsker å utnytte avanserte analyseverktøy som Power BI, har du all den fleksibiliteten du trenger for å tilpasse til din bedrifts størrelse og behov.
Grunnarbeid Vest i Bergen opplever stor verdi ved bruk av SmartDok. Les mer om bedriftens bruk av verktøyet her!
Enkelt og tilgjengelig HMS-system
Ingen ledere ønsker at deres ansatte skal bli utsatt for ulykker på arbeidsplassen. Med et HMS-system som er lett tilgjengelig og enkelt å bruke, kan risikoen for dette reduseres betraktelig. Vårt system gir deg full oversikt, enkel avviksregistrering, og hjelper deg å oppfylle HMS-kravene.
SmartDok er ikke bare et HMS-system, men også et fullverdig Kvalitetssystem som sikrer at bedriften din oppfyller alle krav og standarder i bransjen. Det integrerer enkelt viktige HMS-dokumenter som RUH (Rapport om Uønsket Hendelse), SJA (Sikker Jobb Analyse), Bildedokumentasjon, og HMS-håndboken, og gir en strømlinjeformet prosess for avviksregistrering og overholdelse av HMS-krav. Ved å tilby et lett tilgjengelig og enkelt å bruke system, reduserer SmartDok risikoen for arbeidsplassulykker og bidrar til en sikrere arbeidsplass.
Effektiv timeregistrering med SmartDok
Dårlige rutiner ved timeregistrering kan velte et prosjekts lønnsomhet. Med vår brukervennlige app, hjelper SmartDok dine ansatte å registrere timer enklere, og forenkler administrasjonens arbeid med lønn og faktura.
Oversikt over maskinpark og massetransport
Med SmartDok får du full kontroll over dine anleggsmidler, drivstofforbruk og service. Registrer transportlister, vareforbruk og massetransport rett fra mobilen!
Et system med mange moduler
SmartDok tilbyr i dag mange moduler. Du velger selv hvilke som passer for din bedrift. Systemet inneholder blant annet elektronisk mannskapsliste, dokumentasjonsenter, ressursplanlegger, kompetanseoversikt, rodeliste, verktøyoversikt, og kjørebok. Alt i ett system!
Er du medlem av MEF?
Som medlem av MEF kan du dra nytte av MEFs nye KS-system, SmartMEF som leveres av oss i SmartDok.
Kom i gang med SmartDok nå og forbered din bygg- og anleggsbedrift for en hektisk og produktiv høst. Vi ser frem til å hjelpe deg på veien mot en mer effektiv, sikrere og mer lønnsom virksomhet!
Bruker SmartDok og lykkes stort
Bli kjent med noen kunder av SmartDok som lykkes ved bruk av vårt system. Her finner du kanskje noe inspirasjon til hvordan du også kan gjøre hverdagen enklere med et digitalt system.