Ta kontroll på dokumentasjonen fra første spadetak. Vi hjelper deg i gang!
Du trenger ikke bekymre deg for å ta i bruk et nytt system. Vi hjelper deg i gang slik at du får verdi fra første stund.
For bygge- og anleggsnæringen handler det om produksjon, og tiden en har til å sette seg inn i et nytt system kan være begrenset. Vi i SmartDok har løst det med en smart onboardingtjeneste.
For å sikre oss at nye kunder av SmartDok kommer i gang med systemet og ikke minst opplever forventet verdi av produktet, loses de gjennom en onboardingprosess som er skreddersydd for kundene og ikke minst for bransjen vi opererer i.
Våre medarbeidere kan bransjen!
Kundene våre er glade i å bygge og skape, de ønsker derfor å bruke minst mulig tid på administrasjon og mer på produksjon. Derfor har vi tilpasset onboardingen slik at kundene raskt opplever verdi uten at det går utover deres daglige produksjon.
Alt i ett system – du velger selv modulene
Det finnes mange alternativer for dokumentasjon i bygge- og anleggsnæringen, men SmartDok er unik i sin form at verktøyet er laget for og av bygge- og anleggsnæringen, og ikke minst inneholder alt i ett system.
Tilpass SmartDok etter ditt behov – velg en eller flere av modulene.
Fornøyde kunder er det viktigste av alt
Viktigst av alt er kundene, og vi utvikler produktet vårt i tråd med hva næringen har behov for. Hvert år utvider vi og forbedrer porteføljen med funksjoner som er etterspurt av brukerne av systemet. Her kan du se hva som ble lansert i 2022.
2023 er her nå og vi står klare til å hjelpe deg i gang med digital dokumentasjon av timer, lønn, prosjekt, HMS, mannskapslister, kompetanse og mye mer.
Kontakt oss i dag og og vi sørger for at du umiddelbart kommer i gang med SmartDok og opplever verdi fra første dag.
Les om hva kundene sier om oss: