Få kontroll på prosjektene når høsten kommer. Be om demo på SmartDok i dag!
Kunne du tenke deg en pangstart på høsten? Kontakt oss i dag og vi hjelper deg i gang med SmartDok.
Har du vurdert et digitalt system men ikke helt fått ut fingeren? Eller har du et digitalt system som ikke er tilpasset bransjen? Ikke nøl med å ta kontakt med oss så hjelper vi deg å komme i gang med bransjens mest brukte digitale dokumentasjonssystem.
La 2021 bli året da penn og papir ble overflødig, og la timeregistrering, HMS, maskin- og service, varetransport og mange andre tidkrevende registreringer skje via et digitalt hjelpemiddel.
Kontakt oss i dag og vi hjelper deg med å komme i gang med vår løsning, og ikke minst et mer forutsigbart 2021.
Hva er SmartDok?
Det finnes mange alternativer for å registrere timer i bygge- og anleggsbransjen, men SmartDok er unik i sin form at verktøyet er laget for og av anleggsbransjen, og ikke minst inneholder alt i én app.
- SmartDok er produsert på bakgrunn av hva bygge- og anleggsbransjen har behov for, og alle funksjoner er utviklet i tett samarbeid med bransjen. Vi har alltid hatt et fokus på at vi skal løse et problem og gjøre hverdagen enklere for kunde
- SmartDok hjelper deg ta pulsen på prosjektet. Vår timeregistreringsmodul er unik i den form at den er tilpasset bransjen, og våre gode integrasjoner sørger for smidig kommunikasjon med økonomisystemene. Med vårt Prosjektdashboard har du full oversikt over hva som rører seg på prosjektet.
- SmartDok er også et svært smart HMS-system! Vår nye HMS Pro inneholder blant annet avviksregistrering, RUH, SJA, HMS-håndbok, skjema og sjekklister og fotodokumentasjon. Denne er i dag en av våre mest populære produkter
- Ideel til bruk for internkontroll, sentral godkjenning og sertifisering (ISO, miljøfyrtårn)
- Inneholder 10 moduler som du kan velge mellom. Timeregistrering, HMS, Maskin og service, Vare og transport, Rodeliste, Mannskapslister, Orde, Ressursplanlegger, Verktøyoversikt og Kjørebok
- SmartDok brukes i dag av 70.000 brukere som til sammen daglig registrerer ca. 500.000 arbeidstimer – i appen
- Vår onboardingstjeneste hjelper deg å kjapt få verdi for din investering