Planlegg ressursene bedre

SmartDok gir deg muligheten til å organisere ressursene på en enkel og genial måte

En forutsigbar hverdag gjør din bedrift til en vinner!

  • Utnytt dine eksisterende prosjekter, ansatte og maskiner i SmartDok til å planlegge ressursbruken med noen få klikk.
  • Få bedre oversikt og kontroll over ressursbehovet, og effektiviser den daglige driften med ressursplanleggeren.
  • Gi de ansatte enkel tilgang til sin egen arbeidsplan via appen, med en brukervennlig ressursplanlegger de vil sette pris på.

Ressursplanleggeren
i korte trekk

  • De ansatte kan enkelt se hvor de skal være framover via mobil eller PC
  • Motta enkel varsel på SMS eller e-post hvis man gjør endringer på planen
  • Enkelt se planlagt fravær i planleggeren
  • I ressursplanleggeren kan du planlegge og fordele ansatte, maskiner og eksterne ressurser på prosjektene
  • Legg til eksterne ressurser så du får et bedre helhetsbilde. Da kan du fordele og planlegge ressursene på en enkel måte

Fordel interne ressurser til prosjektene

De enkelte ansatte kan gå inn i appen for å se hvilke prosjekt han/hun skal jobbe med.

Niclas Persvik som er prosjektleder i selskapet
– Vi bruker ressursplanleggeren til å fordele de interne ressursene til prosjektene vi har opprettet i SmartDok. På bakgrunn av det vi planlegger, kan den enkelte ansatte gå inn i Appen, og se hvilke prosjekt han/hun skal jobbe med den kommende uken. Vi legger også inn ferie/avspasering.

Niclas Persvik, Aktiv Veidrift AS

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av 3.750 små og store bygg- og anleggsbedrifter.