Vi hjelper deg med å komme i gang med SmartDok før ferien!
Sommerferien er rett rundt hjørnet og hva er vel bedre enn å kunne ta ferie med kontroll på prosjektet?
Å kunne ligge i solstolen og nyte sommerferien er noe vi alle ser frem til, og som prosjektleder er det en drøm å kunne ta ferie uten bekymringer for lønnsomheten og fremgangen i prosjektet.
Alternativet kunne jo være å ligge å vri seg i stolen og ikke gjøre annet enn å grue seg til at hverdagen treffer en med et hardt knyttneveslag og noen saftige overskridelser i løpet av sommeren.
Vi i SmartDok hjelper deg å komme i gang med vårt digitale system, slik at du oppnår godfølelsen i ferien.
Ta kontakt med oss i dag så hjelper vi deg komme i gang med vårt digitale system.
Dette mener kundene våre om SmartDok
Hva kan vi hjelpe med?
Vårt Customer Success Team hjelper deg å komme i gang med SmartDok på best mulig måte om du skulle ønske det.
Våre dyktige medarbeidere kjenner bransjen godt, og hjelper deg med å sette opp SmartDok på best mulig måte.
Dermed er du sikret en god start og ikke minst kan du få verdi ut av investeringen din fra dag en!
Vår timeregistreringsmodul er unik da den er laget for bygge- og anleggsbransjen, og inneholder funksjoner som gjør hverdagen enklere og mer oversiktlig.
Gode integrasjoner til de viktigste økonomisystemene i bransjen er en selvfølge. I tillegg har du et brukervennlig fakturagrunnlag en kan hente ut og tilpasses din bedrift i løsningen.
Ta også i bruk vårt prosjektdashboard som hjelper deg å ha full oversikt over hva som rører seg på prosjektet.
Vårt smarte HMS-system har tatt bransjen med storm. Brukervennlig og alt dokumenteres rett fra din mobil.
Systemet inneholder HMS-håndbok, SJA, RUH, avvikshåndtering, fotodokumentasjon, sjekklister, malbibliotek og mer. Alt via mobilen!
Systemet er også ideelt til bruk under sertifisering, internkontroll og til sentral godkjenning.
Bli kvitt dyre avvik – få kontroll på materiell og faktura.
SmartDok hjelper til med å holde kontroll over transport, masser og lagerbeholdning. Registrer forbruk av varer/materiell mot prosjekt, registrer hva du har produsert på et prosjekt, eller registrer massetransport/lasslister.
Et korrekt utarbeidet fakturagrunnlag første gangen sparer entreprenører for mye tid og penger.
Få oversikt over dine anleggsmidler, drivstofforbruk og service.
Manglende innrapporteringer på slitasje på anleggsmaskiner fører til unødvendig nedetid og tapt inntekt. Med SmartDok får du enkelt oversikt over hele maskinparken. Før opp drivstoff-forbruk, maskintimer og kilometerstand. Registrer merknader og feilmeldinger. Motta varsler når det er tid for periodisk vedlikehold og få status på service.
Unngå sure ekstrautgifter samtidig som du øker driftstiden på maskinene.
Det er lovpålagt å ha en oversikt over hvem som befinner seg innenfor bygge – eller anleggsprosjektet. Vår fleksible løsning på mannskapslister brukes i dag på over 1000 prosjekter i Norge.
Du kan velge å bruke mobiltelefon eller en byggekortleser for å registrere.
Geofence gjør det enda enklere å sikre korrekt informasjon i dine elektroniske mannskapslister. Også kompatibelt med HMSREG.
For å gjøre det enda enklere for dere har vi samlet enda flere funksjoner i appen, om dere skulle trenge det.
Dokumentsenter
Ressursplanlegger
Kompetanseoversikt
Rodeliste
Verktøyoversikt
Ordre
Kjørebok
Vår supporttjeneste er gratis og er alltid behjelpelig dersom din bedrift trenger hjelp.
Tjenesten scorer svært høyt på fornøydhetsskalaen og du kan stole på at våre medarbeidere gjør alt de kan for å hjelpe deg når du trenger det.
Vi har også en godt utbygget supportportal, samt mange hjelpevideoer og webinar tilgjengelig for deg døgnet rundt.
Ingen spørsmål er for dumme!
Blogg-kategorier
Finner du ikke det du leter etter?
Kontakt oss for demo
Annet innhold
Her er mer innhold du kanskje vil like:
Annet innhold
Her er mer innhold du kanskje vil like.

Kontakt oss for gratis demo
SmartDok brukes i dag av 3.500 små og store bygg- og anleggsbedrifter.