Mer aktivitet fører ofte med seg mer administrasjon. Med et brukervennlig digitalt system trenger ikke dette være en realitet

SmartDok for bygge og anlegssbransjen

SmartDok er utviklet for entreprenørbransjen og gir deg full oversikt over prosjektene dine

SmartDok er verktøyet for entreprenører som ønsker pulsen på prosjektet.

Våren er her og mange opplever økt aktivitet og oppstart av flere spennende prosjekter. Men med økt aktivitet følger det også med en betydelig større mengde administrasjon, noe som igjen kan føre til mindre kontroll, mindre inntjening og i verste tilfelle et mislykket prosjekt.

Heldigvis finnes det tiltak en kan gjøre for å gjøre seg mer forberedt, og ikke minst skaffe seg mer kontroll og styring over prosjektene, samt drive et godt HMS-arbeid. Et av disse tiltakene er å ta i bruk et digitalt dokumentasjonsløsning.

La 2021 bli året da penn og papir ble overflødig, og la timeregistrering, HMS, maskin- og service, varetransport og mange andre tidkrevende registreringer skje via et digitalt hjelpemiddel.

Kontakt oss i dag og vi hjelper deg med å komme i gang med vår løsning og ikke minst et mer forutsigbart 2021.

Hva er SmartDok?

Det finnes mange alternativer for å registrere timer i bygge- og anleggsbransjen, men SmartDok er unik i sin form at verktøyet er laget for og av anleggsbransjen, og ikke minst inneholder alt i én app.

Be om demo og pris på SmartDok
Les mer om SmartDok
Be om demo og pris på SmartDok
Les mer om SmartDok

Be om demo og pris på SmartDok


Relatert innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Relatert innhold

Her er mer innhold du kanskje vil like.

Tilbake til nyheter

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok brukes i dag av over 3000 små og store bygg- og anleggsbedrifter.

Be om demo